kaart kopen ? DX10

Status
Niet open voor verdere reacties.

devin88

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2006
ik was voorplan om nu komende donderdag de Sapphire Radeon X1800XT 512mb te kopen voor 319 euro, hellemaal blij dat ik een keuzen had gemaakt, komt nu dx10 uit . en ATI en Nvidia komen na juni ( 2 helf van dit jaar ) al met d10 kaarten, wat kan ik het beste doen,
heb geen zin om na een jaar al weer een nieuwe te kopen.

alvast bedankt

p.s en als ik w8t zijn er dan ook van zo'n top kaarten als de 1800Xt met dx10 voor een prijs van 320 euro , of zijn die in het begin neet te betalen ??

Wanneer je ook een videokaart koopt, je zult na verloop van tijd(een paar maanden) atijd weer achterlopen.Dus of wachten zin heeft......ik denk van niet.

wil met de kaart die ik ga kopen de 1800XT 512mb gewoon spellen spelen niet al te hogen
cod 2
sims 2
tomb raider legend

heb nu de X600 van ati kan alles spelen maat niet op het hoogsteen als ik de x1800XT heb. dan speel ik zo lang mee tot hij de spelen die ik wil spelen niet meer aan kan, ik hoop dat ik dan al 3 jaar verder ben .

moet ik nu w8te ja of nee

Het is nog maar te bezien of ATI en nVidia dit jaar nog met DX10-kaarten komen, aangezien gisteren bekend is geworden dat er geen DX10 voor Windows XP komt.

Het duurd gelukkig altijd een paar jaar voordat er spellen uitkomen die de nieuwste videokaart niet meer aankan.Dus ik denk dat je met de kaart die jij wil kopen wel weer een paar jaar vooruit kan. Maar ik ben niet echt een gameskenner.

maar moet ik de ATI X8000XT 512mb kopen maar dan koop ik ook geen kaart meer tot ik geen spelen meer kan spelen met die kaart dus moet ik hem nu kopen,? of beter nog w8te , maar hoelang ??

alvast bedankt Devin

Ik zou zeggen dat je hem gewoon kunt kopen. Met deze kaart kun je echt voorlopig nog wel veel spellen erg goed spelen, ook nieuwere wel. En DX10 komt waarschijnlijk inderdaad niet voor windows xp uit, waardoor je nog zeker tot maart 2007 (datum waarop Windows Vista uitkomt?) geen gebruik kunt maken van DX10, zelfs al wordt het ondersteund door de videokaart.

ik heb een winfast px6600 td
die kost €125 en kan er alles op spelen.
-cod2
-tomb raider legend
-f.e.a.r
-battlefield2
-condemned
-quake 4
-oblivion
-graw
-fifa world cup

ik kan alles high res. spelen.
en voor die prijs.

maar het lijkt me toch als je na maart 2007 een kaart heb als 1800Xt, en er komen spellen uit die op dx10 kunnen draaien, dan kun je deze nog gewoon op dx9 zetten.

det zoals dat je nu bij cod2 op dx7 kan spelen en dx9

Devin

Zo kun je wel door blijven gaan. Je maakt het jezelf veel te moeilijk.
Er zal altijd een tijd komen wanneer je videokaart niet meer voldoet.Net zoals je videokaart nu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan