kaarten niet kunnen openen op garmin 200

Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Berichten
315
Heb voor mijn werk een garmin nüvi 200 met kaart City Navigator Europe nt v9 BeNeLux.
Nu moet ik binnenkort voor mijn werk routes rijden in zuid europa en omstreken.
Heb via een torrentsite Garmin MapSource City Navigator Europe NT v9 gedownload met unlock code.
Op de computer geinstalleerd en werkt perfect.
Nu heb ik de kaarten van zuid europa op een sd kaart gezet.
Nu heb ik het volgende probleem :
als ik de sd kaart in mijn garmin plug worden de kaarten geladen maar krijg dan deze foutmelding:
kaarten kunnen niet worden geopend.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Alvast bedankt:)

aanvulling:als ik kijk wat er op mijn sd kaart staat via deze computer dan zie ik een power iso file staan,zou dat het probleem zijn?
 
Laatst bewerkt:
aanvulling:als ik kijk wat er op mijn sd kaart staat via deze computer dan zie ik een power iso file staan,zou dat het probleem zijn?

Lijkt me inderdaad handig als je die iso file (image van een CD) even met power iso uitpakt zodat Garmin herkenbare bestanden krijgt..... Dus, of even de iso als CD branden, of "mounten" (virtuele CD) met bijv. Daemon Tools...
 
Laatst bewerkt:
Thnx Trambel voor jou snelle reactie ga ik zo even proberen door hem te mounten in daemon tools.
Hou je op de hoogte
 
Mocht hier nog de helpende hand nodig zijn, geef even een seintje.
Heb onlangs versie Europe v2008 NT met succes naar sd geïnstalleerd.
Het bestand op het kaartje heeft de naam gmapsupp.img en moet ook nog gekoppeld worden aan het id van je nav. systeem anders krijg je ook de melding 'kan de kaarten niet openen'
ps de unlock code is alleen op de kaarten op de pc te kunnen bekijken!

Groeten Roncheck
 
Laatst bewerkt:
nog niet gelukt,helaas

Hoi Roncheck,
zou jouw hulp heel goed kunnen gebruiken want rij nu met een nav van collega.

Alvast bedankt,:thumb:
 
kaarten niet openen garmin 660

hallo roncheck
heb hetzelfde probleem alleen dan met een 660 .
weet jij een oplossing
groeten herman
 
Hoi Herman,

Indien je me een mailtje stuurt kan ik je uitleggen hoe je de kaarten kunt openen.
Denk dat het tegen de regels is om dit hier op het forum te gaan melden.
Weet alleen hoe het bij een Garmin 200 werkt, maar wellicht gaat het bij jouw type op dezelfde manier.
Naast bijv Mapsource heb je nog twee extra progjes nodig om succesvol te kunnen openen.

ps van Suus heb ik niets meer vernomen??
Of deze er inmiddels zelf is uitgekomen?????
 
opgelost

Mijn probleem is opgelost dankzij de hulp die ik van Ron kreeg, je bent toppie:thumb:

Groetjes Mat.
 
Nuvi 200

Hey Ronchec, heb hetzelfde probleem:"kan kaarten niet lezen". Wil jij mij hiermee helpen AUB?

Grtz Desecrator.

P.S. : e.verhulst1@chello.nl

Hoi Herman,

Indien je me een mailtje stuurt kan ik je uitleggen hoe je de kaarten kunt openen.
Denk dat het tegen de regels is om dit hier op het forum te gaan melden.
Weet alleen hoe het bij een Garmin 200 werkt, maar wellicht gaat het bij jouw type op dezelfde manier.
Naast bijv Mapsource heb je nog twee extra progjes nodig om succesvol te kunnen openen.

ps van Suus heb ik niets meer vernomen??
Of deze er inmiddels zelf is uitgekomen?????
 
Mocht hier nog de helpende hand nodig zijn, geef even een seintje.
Heb onlangs versie Europe v2008 NT met succes naar sd geïnstalleerd.
Het bestand op het kaartje heeft de naam gmapsupp.img en moet ook nog gekoppeld worden aan het id van je nav. systeem anders krijg je ook de melding 'kan de kaarten niet openen'
ps de unlock code is alleen op de kaarten op de pc te kunnen bekijken!

Groeten Roncheck

Hallo Roncheck,

Hoe kan ik koppelen, heb namelijk het zelfde probleem met een Garmin 650.
 
Krijg op dit moment veel vragen via prive mail om het probleem die ik ook had met mijn garmin om die op te lossen.
Ben druk bezig om iedereen te helpen maar soms gaat het niet meteen daar ik vaak in het buitenland ben maar ben ermee bezig voor jullie.

Met vriendelijke groeten:)
 
kaarten op garmin 200w

roncheck,
ik heb hetzelfde probleem met mijn garmin 200W;
zou je mij jouw oplossing ook willen mailen?

alvast bedankt
Jacques
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan