kaarten ontwerpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwientie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2006
Hallo mensen,

Ik zoek een proggie waarmee ik geboorte kaartjes kan maken. Ben zelf aan het stoeien geweest met paint shop pro en publisher en word. Maar wil de kaarten printen op gekleurd papier dus moet de achtergrond transparant zijn. Dat kan in paint shop pro maar daar krijg ik de print instellingen niet zo dat ze het goed printen. In publisher kan ik prachtige kaarten maken maar daar krijg ik geen transparante achtergrond. Wie weet nog een mooi het liefst gratis proggie waarmee ik het scherm kan opdelen in a5 formaat met een transparante achtergrond.

Bvd

Zwientie

... nou, toch echt ook wel met Publisher hoor.
Voor een formaat A5 kies je in Publ. 'katern' bij het basisontwerp.

zwientie zei:
Hallo mensen,

Ik zoek een proggie waarmee ik geboorte kaartjes kan maken. Ben zelf aan het stoeien geweest met paint shop pro en publisher en word. Maar wil de kaarten printen op gekleurd papier dus moet de achtergrond transparant zijn. Dat kan in paint shop pro maar daar krijg ik de print instellingen niet zo dat ze het goed printen. In publisher kan ik prachtige kaarten maken maar daar krijg ik geen transparante achtergrond. Wie weet nog een mooi het liefst gratis proggie waarmee ik het scherm kan opdelen in a5 formaat met een transparante achtergrond.

Bvd

Zwientie
Snap het niet zo volgens mij kun je gerust op gekleurd papier printen en wit in het programma als transparant beschouwen wat dat drukt hij niet af...:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan