Kaarten upgraden Navman F20

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick1970

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 apr 2008
Ik heb een dvd met kaarten voor mijn Navman F20. Hoe krijg ik deze werkend op mijn Navman?

gaat dat niet via een kabeltje van pc naar f20 ?

Ja, heb wel een kabeltje, maar dan kom ik er ook niet verder mee.
Heb ook al het e.e.a. op een sd-kaartje gezet en deze in mijn Navman gedaan, maar dan herkent hij ze niet, alleen de kaarten die er oorspronkelijk op stonden.

je hebt blijkbaar meerder dvd's. op een van de dvd's staat er iets met install. doe deze in je pc en laat een navman program instaleren. Als je dit heb gedaan moet je de programma openen en je navman aansluiten op de computer. Als je dit ook heb gedaan gaat de navman program je navman scannen als hij klaar is kan je de mappen die je wilt instaleren aanvinken op zo een plattegrond.

als je klaar bent met het aanvinken, moet je klikken op instaleren. Let op als dit meer wordt dan 300 mb moet je je geheugenkaart in je navman zetten. klik op inslateren, en je navman programma zal vast en zeker om je dvd's vragen. volg de instructies en je mappen zijn geplaats op je navman.;) veel succes

Ik heb 2 programma's geïnstalleerd: F-series Connection pack en Navman F20 Service Pack. Zijn dit de goeie?

Zie je op je bureablad iets met navman? klik daarop. Ik denk dat je de goede hebt. als het goed is moet je een van de programma's een eurpa plattegrond zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan