kaartenbak

Status
Niet open voor verdere reacties.

jackio

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2003
Ik ben op zoek naar een programma waar je al je adressen van bekenden in kan zetten, en als je bv kerstkaarten wil versturen dat je deze zo op enveloppe kan printen.

Geplaatst door jackio
Ik ben op zoek naar een programma waar je al je adressen van bekenden in kan zetten, en als je bv kerstkaarten wil versturen dat je deze zo op enveloppe kan printen.

Ken je MSAcces?? zo ja, dan het hiermee perfect

Geplaatst door Wim1960
of excel, in combinatie met word.

Inderdaad. Ik dacht er ook nog een freeware prog. in omloop was dat dit allemaal voor u oplost, maar ik ken de naam en de link niet meer:o

Maar keuze genoeg zou ik zeggen

Nou, ik denk toch wel Outlook, contactpersonen. Lijkt me de meest simpele oplossing

Geplaatst door Vecom
Nou, ik denk toch wel Outlook, contactpersonen. Lijkt me de meest simpele oplossing

Maar wat als als die geen mail adres hebben. Dan moet je toch ook die personen toevoegen. Dus het werk blijft hetzelfde. Het is en blijft een mogelijkheid natuurlijk.

Outlook is niet alleen bedoelt voor het beheren van email, maar van al je contactpersonen, ongeacht of ze nu wél of geen email-adres hebben.
Ik heb bij meerdere bedrijven standaardvoorzieningen gemaakt waarmee mailings (brieven, faxen, etiketten etc.) worden gegenereerd vanuit Outlook. Ik bedoel dus NIET Outlook Express.

.... vreemd, de enige die niet meer reageert is de vraagsteller: JACKIO.....
Ik denk dan: 'geen aandacht meer aan besteden', de vraagsteller had kennelijk niet écht belang bij een antwoord .....

Geplaatst door Vecom
.... vreemd, de enige die niet meer reageert is de vraagsteller: JACKIO.....
Ik denk dan: 'geen aandacht meer aan besteden', de vraagsteller had kennelijk niet écht belang bij een antwoord .....

Ben ik volledig mee akkoord. Maar dat gebeurd nog wel eens hoor:(

nou wat een vertrouwen zeg, misschien wil ik gewoon even wat meer reacties afwachten, maar ik heb inmiddels acces geprobeert en dit werkt idd uitstekend. Iedereen bedankt voor jullie oplossingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan