Kaartlezer

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ikheb een kaartlezer Omnikey OK en ik heb die op mijn desktopgeinstalleerd, nu steek ik hem in de usb van mijn laptop,en ik krijg de boodschap software geinstalleerd, maar bij mij desktopkomt er onmiddelijk mijn foto zichbaar maar op mijn laptop niet, wat moet ik verder nog instellen, graag uw hulp, ik werk met vista,bij mijn desktop heb in een van citizen, kan ik dat niet over zetten op laptop en hoe werkt dat juist

Laatst bewerkt:
Re:

Je topicstart is een beetje rommelig, dus ik doe het even over:

Ik heb een cardreader van het merk Omnikey. Deze werkt op mijn desktop zonder problemen. Echter in mijn laptop werkt deze niet. Ik krijg wel de melding "software geinstalleerd" maar ik kan mijn foto's vervolgens niet bekijken. Ik maak gebruik van Windows Vista.

Wat u verder met "ik heb in mijn desktop een van citizen" bedoeld is mij een raadsel, aangezien u eerst zegt dat u de omnikey ook op uw desktop gebruikt.

Komt de cardreader wel in Deze Computer te staan? Of helemaal niks?

Sorry voor de slechte uitleg, ik bedoel met citizen, dat is een cetificaat naam die in mijn vaste pc staat, op mijn laptop moet ik een cerificaat inporteren, maar dan vraag hij mij een bestandsnaam, en dan weet ik het verder niet wat ik daar moet ingeven, ik wil het zelfde certificaat als in mijn pc, maar hoe ik het moet doen dat weet ik niet, vandaar mijn vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan