Kaaza Of Diet Kaza

Status
Niet open voor verdere reacties.

lifestyle699

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2004
Berichten
38
Hallo,
Ik heb zowel kaazaa media desktop 2.6, als diet kaza 26 geïnstalleerd. Moet ik nu eerst diet kaza openen, om met kaazaa te beginnen??? Of gewoon.
Ik wil een programma zonder spyware.
Bedankt. Amr.
 
Geplaatst door lifestyle699
Ik wil een programma zonder spyware.

Dan moet je Kazaa Lite hebben, oftewel K-Lite (zoals die tegenwoordig heet). Dus verwijder de oude, verwijder vervolgens al die spyware, en installeer dan K-Lite K++: http://www.k-lite.nl/nl/
 
ik zou alles weggooien en kazaa lite downloaden ...
hier vind je de Nederlandse lite versie ...
 
Ok zal dan kaaza lite installeren. Nog een laatste vraagje, wat is het verschil tussen kaazaa lite 2.0.0 (ned.versie) en kaaza lite 2.4.3 (ned.versie)?
 
een aantal opties vermoed ik ... ik gebruik de 2.0 en die valt voor mij heel goe mee, vandaar de link.
 
moeten er nog bepaalde instellingen in het programma aangepast worden, bv. i.v.m. het ip adres, udaten?
groetjes
 
Geplaatst door lifestyle699
moeten er nog bepaalde instellingen in het programma aangepast worden, bv. i.v.m. het ip adres, udaten?
groetjes
bij mij nix aangepast en werkt picco ...
 
Het is soms mogelijk dat je geen verbinding krijgt. Dit is afhankelijk als je dus een strakke firewall op je PC hebt. Zo ja dan kijk bij Kazaa: tabje Opties en vervolgens tabje Firewall. Daar kun je aanvinken om Poort 80 als alternatief te gebruiken. Bevestig deze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan