Ik heb net een nieuwe computer gekocht met Vista. Bij XP stopte ik mijn kabel erin en zonder stappenplan kon ik gelijk het internet op. Bij Vista stop ik mijn kabel erin en doet het internet het niet. Ik heb alles uitgeprobeerd, maar hij blijft zeggen:
- mogelijk een beperkte verbindsmogelijkheid
- Misschien een probleem met de netwerkrouter/breedbandmodem
Hij dedecteerd wel mijn kabel (PPoE)
Ik heb thuis een computer beneden die via de modem van Casema is aangesloten. Deze computer heeft XP en werkt ook met internet. Op een andere verdieping heb ik mijn nieuwe computer met Vista. Ze werken allebei via een kabel. Zodra ik de ene kabel uit de modem haal en de andere kabel erin stop werkt mijn internet niet op de computer met vista.
Hij vraagt wel soms: de gebruikersnaam en het wachtwoord die de internetprovider heeft opgegeven. Waar kan ik deze vinden??
Of...hoe kan ik er voor zorgen dat mijn internet het ook doet op de Vista-computer??
alvast bedankt!
- mogelijk een beperkte verbindsmogelijkheid
- Misschien een probleem met de netwerkrouter/breedbandmodem
Hij dedecteerd wel mijn kabel (PPoE)
Ik heb thuis een computer beneden die via de modem van Casema is aangesloten. Deze computer heeft XP en werkt ook met internet. Op een andere verdieping heb ik mijn nieuwe computer met Vista. Ze werken allebei via een kabel. Zodra ik de ene kabel uit de modem haal en de andere kabel erin stop werkt mijn internet niet op de computer met vista.
Hij vraagt wel soms: de gebruikersnaam en het wachtwoord die de internetprovider heeft opgegeven. Waar kan ik deze vinden??
Of...hoe kan ik er voor zorgen dat mijn internet het ook doet op de Vista-computer??
alvast bedankt!