kabel: laptop->TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

stillious

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2005
Berichten
45
heey,

ik vroeg me af of er een kabel bestond waarmee je je laptop kunt aansluiten op je tv.
ik heb namelijk wat films op mijn laptop, maar ik zou ze graag op mijn tv kunnen bekijken zonder ze steeds te hoeven omzetten/branden.

bestaat er zoiets? ik dacht wel dat dit voor een gewone pc bestond, maar weet niet of het voor de laptop bestaat.

alvast bedankt!
 
Als je laptop een speciale VGA uitgang (s-video) heeft gaat dat zonder problemen. Of heeft de TV een VGA ingang dan werkt het ook.
Heeft de laptop alleen een VGA uitgang (en de TV geen VGA ingang) zal je er een convertor bij moeten aanschaffen, kosten dacht ik ergens rond de € 100,-
(laat je niet verleiden, alleen een adapter kabel van VGA naar Scart werkt in 99% van de gevallen niet)
 
Bedankt! Super zeg:D.
Heb zo'n kabeltje gevonden en mn laptop aangesloten.
Werkt super!:D.:thumb:
 
Hallo, ik heb hetzelfde probleem, en heb een dubbele vga kabel gekocht en kan nu het beeld op de tv zien, maar ik heb geen geluid!!!!
op de laptop zitten maar 3 kleine "stopcontactjes" 1roze, 1 blauwe en 1 groene.
Wat voor kabel heb ik dan nodig om ook het geluid van de laptop op de tv te krijgen?
Het geluid van de laptop is vaak te zacht om dan nog goed te verstaan...
 
Hallo, ik heb hetzelfde probleem, en heb een dubbele vga kabel gekocht en kan nu het beeld op de tv zien, maar ik heb geen geluid!!!!
op de laptop zitten maar 3 kleine "stopcontactjes" 1roze, 1 blauwe en 1 groene.
Wat voor kabel heb ik dan nodig om ook het geluid van de laptop op de tv te krijgen?
Het geluid van de laptop is vaak te zacht om dan nog goed te verstaan...

om het geluid ook op je tv te krijgen moet je een 3,5 mm jack naar tulp (male) converter kabel kopen, dan gaat de 3,5 mm jack in je groene uitgang en de tulp stekkertjes(rood en wit) in je tv. dat is alles dus hoef je alleen maar een kabeltje te hebben...

edit: hier een linkje, hoe alles aan te sluiten en in te stellen http://www.surfkit.nl/info/video/pc_aan_tv.jsp
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan