kabel modem wil maar niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou we geven het op, de onoard lan is uitgezet in de bios, er is een realtek kaart ingekomen, hier draai ik al jaren met veel plezier mee, alles goed behalve dat de pc nog steeds geen ip krijgt, (^(&^^)*)*#^@% om boos van te worden, ik dacht okee, het modem een aantal uren uitgezet, ja dan zou hij toch zeker moeten gereset zijn, nou het modem weer aan, pc weer aan, helaas nog steeds niets, ik snap er helemaal niets meer van, ik denk oke, we gaan eens back to basic, Win98 eropgezet, zo wat gaat dat allemaal snel met instaleren, hi, maar goed ook hierbij hetzelfde verhaal, het leuke is dat als de Aplle Imac er weer aan hangen er gewoon niets aan de hand is, dan krijg deze wel een ip en voila die kan weer op internet, morgen gaat Win2k pro erop, die laten we dan een nacht gewoon aanstaan, mischien dat het gewoon enorm lang duurt voordat het modem en quicknet een nieuw ip geven.
Laten we het hopen, die arme monteur als hij straks toch moet komen, ik denk dat die de wind van voren krijgt, wij maar denken wat een leuk beroep maar als je de hele dag van dit soort zeur klanten hebt.....
 
En helaas werkt het nog steeds, niet zowel met een pc die al jaren draait op een kabel modem, zowel mijn eigen pc niet, zowel een router niet, zowel een switch niet, alleen de imac wil werken, ik ga de multikabel bellen want dat emailen heen en weer schiet ook niet op.
Ik zal de vraag op status nog niet opgelost zettem weet eigenlijk alleen niet of ik dan weer herinderd word in 2 weken.

Toch bedankt alleen voor het meedenken.
 
Toch nog zonlicht aan de hemel, eindelijk na een boze email nar Multikabel geven ze toe dat het zo kunnen komen door het ipadres wat reeds al toegewezen is aan zowel modem als pc, nu kunnen we contact opnemen met de helpdesk en hun zullen het ip adres en het modem op afstand resetten zodat de eerst client die dan gezien wordt meteen werkt en een ip adres verkrijgt. de aanhouder wint.
 
De boel is vervangen en tata, daar doe hij het spontaan, vreemd, een modem die niet met een pc wil werken, de multikabel vondt het ook vreemd maar goed, nul kosten en toch weer internet, dankjullie wel voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan