kabel modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

weinberg5

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2003
Hallo luitjes,

weet er iemand hoe je de internetverbinding verbreekt op de pc. Mijn bestur.systeem is Win. 98+. Ik heb een abonnement bij chello via de kabel maar ik weet niet hoe ik mijn internetverbinding verbreek zodat ik toch kan computeren zonder verbinding.
In de taakbalk staat niets waar ik 'm kan verbreken.
De stekker van de kabelmodem eruit halen is ook een optie maar dat doe ik liever niet.

Ik hoor het wel!

groetjes en alvast bedankt

mario

Volgens mij rechts clicken op kabelicoontje en dan verbinding verbreken.

kabelicoontje????

Hoi Ad,
waar staat dat kabelicoontje? Niet in de taakbalk in ieder geval.
Ik hoor het wel van je.

groetjes en alvast bedankt.

mario

Ik heb nu geen chello meer maar toen ik het wel had stond het icoontje rechtsonder in de taakbalk. Zit het misschien bij jou verborgen?? Maak de taakbalk eens iets breder wellicht dan je het dan wel ziet.

Laatst bewerkt:
Het wil wel maar dan moet je je netwerkkaart uitschakelen in apparaatbeheer

Kabelmodem chello

Mogelijk heb je hetzelfde modem als ik, ik heb chello en kreeg een Motorola surfbord modem. Op dit modem zit een standby knop, even niet internetten dan druk je op de standby knop, weer verder even drukken en gaan met die banaan. :)

sb4200_bigview_2.jpg

Dat knopje bovenop het modem is zeker de standby-knop?
Dit staat in de FAQ wat betreft die knop. (dit gaat over de Surfboard Cable Modem SB4200, heb ik)

zelfde modem

Je hebt het zelfde modem als ik, alleen in het wit. Dat knopje is inderdaad het bewuste knopje, probeer maar uit, kan zonder risico. Succes

Nou ja, ik verbreek de verbinding middels die monitortjes, het gaat er om of Weinberg5 ook zoiets heeft qua modem, zou dan een mooie oplossing zijn! :)

Geplaatst door maestro12
Maar waarom zou je de verbinding willen verbreken???

Ik weet niet waarom Weinberg (waar we overigens nog niets van hebben vernomen) dat wil maar persoonlijk vind ik het prettig offline te zijn als ik met de pc bezig ben wat niets met internet te maken heeft, of even helemaal niets met de pc doe. Dat lijntje met de virtuele buitenwereld hoeft voor mij niet altijd een constante te zijn! :)

hallo beste mensen,

ik werk wel's op de pc waardoor ik niet online hoeft te zijn vandaar dat ik offline wil werken.
Het is mijn fout geweest om niet de gebruiksaanwijzing te lezen van de modem.
Maar ja nu weet ik wat ik moet doen dankzij jullie goeie adviezen.

mijn dank is groot en tot de volgende keer

doeiiii

mario

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan