Kabel-TV / LEDTV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxi

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
Berichten
50
Tegenwoordig als je een LCD HDTV koopt geven deze enorm slecht beeld bij gewone analoge kabel-TV. (het beeld is wazig en ruizig) bij de ene TV is het natuurlijk nog slechter als bij de ander. Hierdoor ben je eigenlijk een beetje verplicht om digitale of HD zenders te kopen om toch nog te kunnen genieten van je TV.

Aangezien ik eigenlijk geen HD en digitale zenders koop kijk ik ook naar de "oude" kabel TV die op mijn huidige TV ook maar slecht is. gelukkig zit in deze TV een automatische decoder waardoor enkele zenders in digitale of HD kwaliteit te bekijken is. daardoor ben ik er momenteel nog tevrede van.

Nu is mijn vraag. als ik in de toekomst een nieuwe TV aanschaf. welke TV's zijn dan toch nog goed voor kabel-tv. en gelijk ook goed voor bluray, PS3, DVD. en kunnen die nieuwe LED-TV's doen aan de kwaliteit van kabeltv... of hebben die het zelfde probleem als de huidig HDTV's?
 
Ik snap zozeer het probleem niet, digitale televisie is meestal gratis. Alleen moet je een decoder en smartcard hebben. Koop gewoon een Humax decoder en een startpakketje bij je provider. Een nieuwe tv moet je echt niet kopen om naar analoog signaal te kijken dat wordt er niet beter op.
 
Als je digtale TV in HD kwaliteit wilt ontvangen via de kabel, moet je toch een bedrag extra betalen, bij Ziggo € 3,95 per maand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan