kabel van tv naar pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

berehap

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
Hallo,

Ik wil graag mijn pc aansluiten op de tv. Ik heb een iets oudere tv, waar alleen een scart aansluiting opzit en geen aansluiting voor pc.

Mijn vraag, bestaat er ook een kabel dat je je pc wel kan aansluiten op een oudere tv?
Bestaat er een kabel met aan de ene kant een scart aansluiting en andere kant een stekker die je in de pc kan doen?

hier heb ik namelijk niet zoveel verstand van.

alvast bedankt voor jullie reacties! :D

Hoi,

Die bestaat wel kijk hier een maar vraag me af hoe het met geluid zit denk dat je dan creatieve moet zijn om deze van de pc ook in de scart op de juiste pin moet solderen anders heb je geen geluid of je moet bij de scart aansluiting op de tv ook een audio aansluiting hebben.

Modag

Van pc naar een beeldbuis tv is echt slecht. Het beeld is niet goed, en het doed pijn aan je ogen als je er naar kijkt. Ik kan het met een gewone gele kabel van pc naar TV en het is echt slecht beeld.

en welke aansluiting heb je op je pc, S-Video of ook een gele output?

Ik heb hier ook heel lang mee moeten proberen om het werkend te krijgen, wat ik heb gedaan:

Tulp kabel in je output van je computer, meestal een gele aansluiting en zit meestal naast of in de buurt van je videokaart.
Dan de tulp kabel naar de input van je tv, als je alleen een scart aansluiting hebt is dat ook geen probleem, ik weet niet of je een playstation 2 of 3 oid hebt, meestal zit daar een verloop bij van scart naar 3 tulpaansluitingen (1 voor beeld de gele, en 2 voor audio de witte en rode).

Daarna moet je bij de software van je videokaart kijken om het signaal naar je tv te kunnen sturen. Zoals hierboven vermeld, het beeld is niet super mooi op een beeldbuis televisie, maar het is te doen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt,
Groeten Johan

Hallo

:thumb: als ik jou was zou ik een lcd tv kope die zijn nu goedkoop en dan een hdmi kabel perfect beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan