kabelaansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascal1973

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2008
Het huis waar ik woon is verdeeld in 4 appartementen, wel alle 4 apart ingeschreven met huisnummer in de gemeent, eigen deur, etc.
alleen kan ik geen internet krijgen via de kabel omdat de huiseigenaar de enige inkomende kabelansluiting (voor alle 4 de afzonderlijke appartemente) heeft verdeeld naar 4 adressen.
Er zit nu al iemand op internet en dus kan ik geen kabelinternet meer pakken.
de kosten voor een nieuwe aansluiting zijn te duur en via de telefoon is ook geen oplossing(deze is ook 'vertakt' naar de 4 adressen).
Vraag is of ik recht heb op een eigen kabelaansluiting, omdat ik een eigen adres heb.
Is de huiseigenaar (particulier) daar verantwoordelijk voor???
een tweede televisie aansluiting op deze kabel nemen?? krijg ik dan ook een tweede signaal door, door deze ene kabel???? @home kon me hier geen antwoord op geven, dus dat is ook geen optie.
Iemand een oplossing, ik wil graag kabelinternet.....
bvd pascal

Heb je een eigen huisnummer, elctrische aanluiting dus komt het energie bedrijf ook bij jou binnen dus niet bij de eigenaar.

Als het gescheiden huisnummers betreft, dan heeft elk huisnummer zijn eigen kabelaansluiting.
Is dat nu niet zo, dan bij de gemeente aankloppen.

Heb je wel een eigen telefoon aansluiting?
Ik denk dat in jou geval een adsl toch beter is.

neem de duurste @home aansluiting voor het internet.
zet het modem van @home plus een router in de meterkast en vertak het vanaf daar naar de vier kamers.
deel het bedrag met elkaar en je hebt een kabel aansluiting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan