Kabeltje sony niet aan te komen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pollyy

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2007
Hallo,

Ik heb een nieuwe dvd/tunerset gekocht met boxen en alles erbij. In Duitsland..
Helaas heeft de persoon die de doos heeft ingepakt een audiosnoertje vergeten bij te doen.
Geen probleem zou je zeggen.. Nou wel dus. Wij bellen met die winkel maar ze begrepen er niks van en hadden geen snoertje gevonden. Hier in Nederland rondgebeld, maar ook hier schijn je niet aan zo'n snoertje te kunnen komen, moeilijk moeilijk allemaal.
Maar om nou de hele set terug te brengen naar de winkel alleen omdat een kabel ontbreekt vind ik ook overdreven (en t is niet bepaald naast de deur)
Het gaat om een heel simpel kabeltje van de receiver (of hoe heet zo'n ding) naar een surround-boxje. Het is een soort kabeltje met zo'n clipje eraan speciaal voor Sony enhet lijkt een beetje op een internetkabeltje. Weet iemand hoe ik aan zo'n snoertje kan komen en waar??? Want via Sony zelf kom ik niet verder, dat schiet totaal niet op, via winkels hier niet (omdat ik het spul daar niet heb gekocht) Wat een gedoe allemaal, ik hoop dat iemand me hier verder kan helpen? Het kan toch niet zo moeilijk zijn? Als een hond of kat nou zo'n snoer kapot maakt hoef je toch ook niet een hele nieuwe set te komen, dat zou echt belachelijk zijn!!

Ik weet niet waar jij woont, maar wanneer jij naar Sony in Badhoevedorp belt of gaat, weet ik zeker dat je zo'n kabeltje bemachtigd.

Bellen kan natuurlijk altijd. Maar dat is wel een uur of 3enhalf rijden..
Zou zo'n kabeltje niet ergens hier in de buurt te krijgen zijn dan??

Ja ga ik ook zeker proberen!! Maar toch blijft het natuurlijk raar dat er zo moelijk aan is te komen toch? Een coaxkabel enzo kan je toch ook gewoon kopen?

Wanneer je het kabeltje in Badhoevedorp besteld, ben je er zeker van dat je het juiste krijgt.

Helaas is mijn probleem hierover nog steeds niet opgelost. Ik heb gebeld met Sony, maar zij kunnen alleen een hele set kabels opsturen. Kosten €60,- Persoonlijk vind ik dat nogal wat omdat ik maar 1 kabeltje niet heb en niet eens door eigen schuld. Ik heb ook al verder geinformeerd, maar op de een of andere manier kan ik er niet aankomen? Iemand nog tips?

In principe is winkelier waar je die set hebt gekocht, hiervoor verantwoordelijk.
Ik vrees toch echt dat je het met hem/haar zal moeten uitzoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan