Kabeltje voor aan video kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ladyke

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
Berichten
671
hoi ik heb hier een aantal kabeltjes liggen en ik zou mijn oude camera hier aan willen sluiten
ik denk dat deze achteraan in mijn videokaart moeten , dus kan ik dan zo mijn
camera op de pc zien ?
Ladyke
(camera is een oude DSC-TRV738E)
 

Bijlagen

  • DSC08019.JPG
    DSC08019.JPG
    63,5 KB · Weergaven: 45
Beste Ladyke,

Helaas kan je hiermee niet je camera op je computer aansluiten, dit is om je videokaart op een digitale televisie aan te sluiten. Je kan wel je camera op je pc aansluiten met zo'n setje om je videobanden op je pc te zetten.
 
dat zijn setjes zoals deze:
pinnacle-dazzle-video-creator-plus2.jpg


er zijn talloze andere opties, maar toevallig gebruik ik deze, gebruik het zelf om beelden van oude videocamera's over te zetten op de pc. Dit product is van Dazzle, en de standaard uitvoering kost rondom de 50 euro. De pro versie is volgens mij 10 euro duurder. Zaken zoals mediamarkt heeft hem wel :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ahja dit ken ik , is dit ook niet zo een apparaat voor de ps3 ?
nua als ie 50 euro kost dan doe ik het niet hoor dan kan ik beter een nieuwe kopen (was ik van plan )
maar toch bedankt iedereen :thumb:

Ladyke
 
je zou het haast denken dat het voor de ps 3 is :d, maar nee, het is voor je computer ( hij heeft een USB aansluiting). Misschien zijn er nog andere setjes die minder kosten. weet niet waarvoor je je die camera wilt gebruiken ? :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien als je pc en je camera een firewire aansluiting hebben maar dan is ook weer software nodig. Maar je zei al, oude camera dus misschien kan dat niet ;)
 
nopes dat gaat niet gaan hij is al een jaar of 10 :(
maar toch bedankt :thumb:

Ladyke
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan