Kabelverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

zoeken

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 feb 2003
Ik wil met mijn nieuwe computer waar windows xp op staat een kabelvernbinding (parrallel) met mijn Laptop.
Met mijn oude computer ging dat goed, maar met mijn nieuwe computer krijg ik dit niet voot me kaar.
Hij geeft wel aan dat je een wachtwoord in moet vullen, maar helaas die ben kwijt.
Wat kan ik hier aan doen?, want die wachtwoord zal toch veranderd moeten worden denk ik?

Zoals ik het lees wil je via een paralelle kabel en netwerk verbinding maken met je andere pc?

En wanneer krijg je de vraag van het wachtwoord?

nogmaals

als ik met de kabelverbinding in verbinding ben.
dan geeft hij aan dat hij het wachtwoord en gebriukernaam gaat controleren

Kan aan mij liggen maar kan me je situatie ff niet voorstellen.

Leg eens uit hoe je eea hebt ingericht.

Bijv desktop xp, 2 netwerkkaarten. Inetverbinding via @home en ik wil internetdelen met de laptop

weer 'n keer

Ik zal de vraag opnieuw fomulieren.
Ik begin met beide computers (oude) met Start/programma's/buro accessoires/direkte kabelverbinding aan te klikken.
Dan krijg ik een venster Directe kabelverbinding, dan zie je onderaan verbinden, die klik ik aan.
Na een par seconden krijg ik bezig met controleren gebruikersnaam en wachtwoord, dan heb ik verbinding met de andere computer.
Nu is mijn vraag?
Met mijn nieuwe computer krijg ik dit niet voormekaar, komt dit door die wachtw. en gebruikersn. van mijn oude computers.
Zo ja, Kan ik deze dan verwijderen van de computer die aan wil sluiten op mijn nieuwe computer.
Wat moet ik doen, ik heb geen cd rom van windows 95 voor mijn oude computers.
Ik hoop dat je hier nu wel uit kunt komen.
Groetjes Jan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan