Kader van beeldscherminstelling blijft in beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ingjacq

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2011
Toen ik gisteren mijn pc opstartte verscheen er een kadertje in het beeld (brightnessinstelling 100) van het beeldscherm. Het beeldscherm is nu ineens veel lichter en dat kader wil maar niet verdwijnen. Dat is bijzonder irritant want het staat over al het beeld heen. Ook is het niet te verplaatsten.
Ik heb een ASUS AS VW195S.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Heb het al geprobeerd via de optie Menu op het beeldscherm, maar dan verschijnt er helemaal niks.
Alvast dank voor de moeite.

Even een update:
inmiddels via vele omwegen contact gehad met de helpdesk van ASUS: resultaat, ik krijg een nieuw beeldscherm.
Dit probleem (het niet meer kunnen gebruiken van de menu functie) wordt veroorzaakt door een fout in de software en is voor deze ASUS niet te verhelpen.
Alleen: de levering van het nieuwe beeldscherm kan 10 werkdagen duren. Heeft iemand misschien alsnog een idee hoe ik van dat irritante schermpje af kan komen? Want dat blijft maar staan...
Hoor het heeeeel graag...
:love:

Welkom op Helpmij...

Met alle respect maar als Asus al zelf zegt dat dit een euvel is..hoe zouden wij hier dan het idee hebben??

ik dnek niet dat dit mogelijk is, anders zouden ze geen nieuwe sturen ;)

Nou ja, zij hebben het over het feit dat de menu_ functie niet meer werkt.
Wat ik graag wil is verlost zijn van dat schermpje....dat is toch wel iets anders toch? En hoop dus dat iemand mij daarmee kan helpen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan