Kale drivers nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

oppafashionnl

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Hallo,

ik heb een probleem met mijn acer laptop. Nadat ik mijn Logitec wirless mouse op mijn computer had geïnstalleerd, en vervolgens mijn HP all-in-one printer erop aansloot, trad er een conflict op. En wanneer ik de muis weer opnieuw erin stop, worden de drivers weer wakker geschud en werkte hij weer. Sinds kort werkt dit ook niet meer.

Nu zou de oplossing zijn om de kale drivers van beide randapparatuur te installeren, i.p.v. het hele pakket dat op de installatie cd's staat.

Zou iemand mij deze kale drivers kunnen toesturen? Of vertellen hoe ik deze moet verkrijgen?

Modeltypes
Muis: LX5 Logitec
Printer: HP All-in-One printer 7300 serie

Beide drivers de-installeren, usb van printer eruit, pc herstartenen en dan de drivers er opnieuw op zetten.
Let wel: Bij de printer, eerst de software, en pas wanneer de software erom vraagt, de usb stekker erin !
LX5 (klik)
All-in-one 7300 (klik)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Lukt het om terug te gaan naar een herstelpunt voordat je met de installatie van het eerste begon (muis waarschijnlijk)
Doe dat dan eerst.

Als dat niet lukt:
Geen muis en printer aangesloten.
Via confi.scherm de software voor beide verwijderen.
Herstarten en CCleaner draaien (www.ccleaner.com); voor instructie: www.valijn.nl

Nu:
Eerst de software voor de muis downloaden bij logitech en installeren.
Tijdens de installatie wordt gevraagd de muis aan te sluiten DOE DAT DUS NIET VAN TEVOREN.
Nu:
Laat de logitechmuis aangesloten!
Download de software voor de printer van de site van HP.
Tijdens de installatie wordt gevraagd de printer aan te sluiten DOE DAT OOK NU DUS NIET VAN TEVOREN.

Tenslotte:
Nadat de twee correct zijn aangesloten en functioneren:
Laat beiden aangesloten en sluit windows en schakel de notebook uit.
Herstart je notebook, nogmaals met beide apparaten aangesloten (en de printer aan uiteraard).
Als je deze procedure volgt moet het goed gaan.
Vooral het installeren van de HP, terwijl de muis geïnstalleerd, aangesloten en actief is (m.a.w. werkt met de muis en niet met je touchpad), is belangrijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan