• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kalender in dropdown per cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

RenoD87

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2012
Hi,

Graag zou ik in de kolommen Ontvangst (B) en Verwerkt (H) per cel een drop down kalender toevoegen. het liefst met standaard de datum van de huidige dag in de cell. Ik heb al het één en ander geprobeerd mbv Google,
Echter deze methode die ik wil toepassen is niet mogelijk omdat ik een 64-bit versie van Excel heb.

Is er een mogelijkheid om dit alsnog "makkelijk" voor elkaar te krijgen?

Bijlagen

Als ik met deze add-in ga werken, dienen mijn collega's die ook gebruik maken van dit bestand, deze dan ook te hebben?

Uiteraard hebben je collega's die dan ook nodig.
Je kan de invoegtoepassing wel op 1 plek in het netwerk plaatsen waar iedere gebruiker leesrechten heeft.

Laatst bewerkt:
Op op deze manier...

Klik op een willekeurige cel in kolom B of H ( Rij 2 t/m 50, maar dat kun je eenvoudig aanpassen in de VBA code van het werkblad.)
Eerst krijg je de huidige datum in de gekozen cel, daarna kun je een andere of dezelfde cel selecteren en een datum kiezen uit de Kalender...

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan