ik had via dit forum al een voorbeeld gevonden om een kalender in een userform te kunnen maken, en zo toe te voegen in een cel (zie bijlage, opgemaakt door gebruiker SNB)
de eerste "Kopie van Kalender_snb_001-1.xlsb" vind ik kwa layout de mooiste, maar in de 2de "Kopie van __Userform kalender_snb.xlsb" zitten ook de weeknummers en aanduiding van de feestdagen in, wat wel handiger is.
Hoe krijg ik die weeknummers toegevoegd in het eerste bestand? het voordeel van het eerste bestand is ook dat het userform afsluit bij het aanklikken van een datum.
Dus eigenlijk zoek ik de oplossing om beide userforms te combineren. wie kan me helpen?
alvast bedankt
de eerste "Kopie van Kalender_snb_001-1.xlsb" vind ik kwa layout de mooiste, maar in de 2de "Kopie van __Userform kalender_snb.xlsb" zitten ook de weeknummers en aanduiding van de feestdagen in, wat wel handiger is.
Hoe krijg ik die weeknummers toegevoegd in het eerste bestand? het voordeel van het eerste bestand is ook dat het userform afsluit bij het aanklikken van een datum.
Dus eigenlijk zoek ik de oplossing om beide userforms te combineren. wie kan me helpen?
alvast bedankt