Kalender om (meerdere) reservaties te registreren via aanklikken van de dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar heb ik, dacht ik, niks aan veranderd. Maar ik zal vanavond even kijken.

Was een beetje tricky om te vinden, maar toch gelukt :) In de functie ZetLabel moet je een regel aanpassen:
Code:
                Case acLabel
                    If IsNumeric(.Tag) And Not Left(.Name, 3) = "lab" Then

Ja, is nu Ok, ik heb ook de grootte van de labels nog even aangepast omdat de tekst van de dagen niet erin paste en alles beetje herverdeeld zodat de uitlijning netter is.
Al een paar vraagjes gehad van de dames (ge begint ze te kennen hé :P ) om de week te laten startten op maandag ipv zondag, knop te maken zodat ze bv elke maandag-woensdag-vrijdag van die maand kunnen invullen en dan een knop om alles leeg te maken van die maand.

Bijlagen

Klein beginnen, eerst maar de maandag naar voren :)

Bijlagen

Beetje verder aan het werken geweest naar meer functionaliteit: bijgevoegd in de DB een "TblBewoner" met daaraan verbonden een keuzelijst in het registratieformulier waar je dus het BNummer kunt selecteren om het registratieformulier te laten vullen met enkel maar die datums van het geselecteerde "BNummer". Toevoegen en verwijderen werkt goed maar de labels kleuren met enkel de geregistreerde datum van die BNummer lukt me niet; het kalenderformuliertje toont bij opstarten (of na filteren) alle ingevulde datums van die maand. Weet niet of dat "gefilterd" kleuren van de labels zou lukken?

Bijlagen

Ik heb meer ideeën dan tijd :). Heb er al wel naar gekeken, maar is nog een "Unvollendete"

Een poging verder gedaan, weet niet of we de goede richting uitgaan maar in elke geval krijgen we nu met filtering op BNummer uit de keuzelijst na update de juiste kleuring en weergave van de notering in het formulier, ook als we teruggaan in de maanden voor datzelfde BNummer. Echter bij het opstartten kleurt het niet zoals het moet of als we een maand terug gaan en dan een ander BNummer kiezen opent het formulier zich op de huidige maand, mijn poging met Tempvars filtering geeft een foutmelding. Enig idee?

Bijlagen

Weer een weekje verder en beetje verder gewerkt, nog 'n probleem om bij het terugkeren van een maand en veranderen naar een ander BNummer in die maand te blijven ipv de huidige maand bij heropenen; iemand een idee?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan