• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kalender Script werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans83

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2008
Hoi.

Ik heb een probleem. ik heb meerder pc's eentje met basic office en ander met studenten office

Nu werk de kalender script wel op de pc met basic maar niet op de ander pc's.
Hoe kan dat? heb verschillende kalender scripts uit geprobeerd maar steeds het zelfde resultaat.

wie kan me helpen?

Groet Hans

Hans83, Zomaar een gokje... Er draait geen VBA op de studentenversie???

Groet, Leo

VBA zal er denk ik wel opstaan. Hoewel ik me geen voorstelling kan maken van Student Office.
Zou het kunnen dat er geen verwijzing naar een Outlook Calender is?
In VBE: Extra - Verwijzingen. Controleren of Outlook Calender aangevinkt is.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

ik zal het morgen even uitproberen vandaag geen tijd, alvast bedankt

Roncancio, Daar kan je wel 'ns een hele goede hebben. Als het gaat om het CalendarControl dan is dat volgens mij een object van Access en die zit waarschijnlijk niet in de studentenversie.

Groet, Leo

Roncancio, Daar kan je wel 'ns een hele goede hebben. Als het gaat om het CalendarControl dan is dat volgens mij een object van Access en die zit waarschijnlijk niet in de studentenversie.

Groet, Leo

Outlook heeft toch ook een CalendarControl?

Met vriendelijke groet,

Roncancio

oke de studenten versie heeft geen outlook en acces. is er nog een ander manier om een kalender script draaiend te krijgen?

gr hans

Daar heb ik wel iets voor, maar dat ligt op m'n werk. Dus maandag pas als niet eerder iemand een reactie heeft gegeven.

Groet, Leo

Beste Hans, ik heb 2 versies gevonden die volledig op VBA draaien. Bekijk ze eens en zie of je er iets mee kunt.

Mvg

Rudi

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan