• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kalender toevoegen in excel bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.
overbodige opmerking, als die in 2016 al niet meer instond, dan bij mij in 365 dus logischerwijs ook niet meer.

Bijlagen

• Schermafbeelding 2021-02-19 170631.png
    Schermafbeelding 2021-02-19 170631.png
    15,9 KB · Weergaven: 28
Standaard in ieder geval niet meer.
Maar je zal 'm in iedere office versie zien op een PC met een geregistreerde mscal.ocx, zolang het gaat de 32-bit editie van Office.

Hallo cow,

De functie staat zeker nog in de versie 2016. Je moet wel zoeken naar "Microsoft Date and Time Picker Control 6.0" , als je dat kan?

Rikja

Dat had ik proberen aan te geven in die screenshot.
Normaal is dat zaakje alfabetisch gesorteerd.
In die screenshot is de 1e "Macromedia ..." en de volgende is al direct "Microsoft External ..."

Hallo cow,

dat is een screenshot van een 365 versie. Die 365 is nogal beperkt wat betreft ... van alles ...
Net alsof ze daar bij Microsoft iets gemaakt hebben voor kinderen, foei.
Test de 2016 versie maar eens.

Rikja

De 365 versie is er in meerdere (abonnements)vormen, waaronder ook met een lokale installatie en daar is niks beperkts aan t.o.v. andere versies.

edmoor,

daar heb je een punt! Maar je reageert op de 365 -vraag?

Maar jij werkt toch met 2016?

Vriendelijke groeten,

Rikja

Ja. Office 2016 uit de Office 365 omgeving.
Een abonnement dus met lokale download.

Ook al zou ik willen een vroegere versie uittesten, ik denk dat het niet meer mogelijk is.
Bij mijn vorige versie kon ik nog kiezen uit 2007 en 2013, nu, sinds 2 weken, na de installatie van de legale MO 365 Family-versie (tot 6 personen), zijn beide opties "verschwunden". Onherstelbaar ?

Op mijn PC op kantoor heb ik draaien:
Office 2003, 2007, 2010, 2013 en 2016 uit de Office 365 omgeving.
Daarop ook nog een VM met Windows 10 x64 en Office 2016 x64.

Laatst bewerkt:
@cow, ik zei het al tegen edmoor, een ramp die 265. Ik heb een jaar er mee gewerkt, noppes.
Maar als je 365 verwijderd dan kan je 2013 of 2007 nog steeds terug zetten.

Nu ga ik soep eten. over and out.

Goede avond,

Rikja

Off-topic, ik heb nog geen grote tekortkomingen gezien in 365, maar bv. terugzetten van 2013 is dat nog een optie of is die deur dichtgeklapt bij de installatie van 365 ?
2013 zou ik dan bv. enkel voor bepaalde vragen hier gebruiken, voor mezelf zou ik verder gaan in 365.

Wie is de TS eigenlijk. Inbreken in andermans draadje is buiten de forumregels. Of nie Ricie?

Laatst bewerkt:
Da's ook een Excel invoegtoepassing.
Wel een heel mooie :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan