• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kalender

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Hallo,
Ik heb vroeger eens uit de Werkset Besturingselementen een leuk maandkalendertje kunnen halen. gewoon inpassen in een sheet en daarna kon je naar behoeve de maand en/of jaar veranderen waarop je de nieuwe maandkalender zag. Erg handig ........ als het nog zou werken. Ik kan het ook niet meer terugvinden in die Werkset Besturingselementen. Ik heb nu Excel 2000, het kan zijn dat kalendertje in Excel 1998 zat.
Iemand een idee?

Bedankt VanSchagen, ik ga er eens naar kijken.
Maar wat ik bedoelde was een héél simpel maandkalendertje wat je als een afbeelding in je sheet kan zetten.

Eh ... nee dat bedoel ik niet, mijn Excel heeft daar geen kalender om in te voegen.
Ik bedoel:
-Rechts klikken op menubalk
-Werkset besturingselementen aanklikken
-Meer besturingselementen (laatste icoontje) aanklikken
en bij mij verschijnen er dan nog 222, maar die kalender kan ik er niet meer vinden!

Zoiets bedoel je?
vaag trouwens dat ie er alleen bijzit als je Acces hebt.

hoop dat ie het bij jou ook gewoon doet.
zelf even aanpassen .

:cool:

:thumb:

Bijlagen

Bedant Wildboy, dat bedoel ik. Maar ..... bij mij werkt het kalendertje niet ; als ik op de button druk krijg ik een melding dat het object niet klan worden geladen omdat het niet beschikbaar is. Ik ga nu Acces installeren en kijken of het dan wèl werkt.
En ja hoor, het werkt. Bij het voorbeeldbestandje verdwijnen alle letters en cijfers bij mij weliswaar, maar Kalender 9.0 staat weer in de lijst van besturingselementen!
Bedankt idereen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan