Goedemorgen,
Ik heb een probleempje.
Ik heb een bestand waarin een aantal aanvraagformulieren zitten.
Tevens zit er een kalender in. Normaal is de kalender een verborgen tabblad.
De bedoeling is als je op het aanvraagformulier het weeknummer en / of het jaartal veranderd, dat dan automatisch alle datums van de weekdagen worden aangepast.
Dit gebeurd ook prima, alleen zijn er nu een aantal tabbladen met aanvraagformulieren bijgekopen ( zijn kopieen van het het eerste aanvraagformulier) , alleen veranderen de datums van de nieuwe tabbladen niet als jet weeknummer/jaartal veranderd.
Het zal best wel ligen aan het feit dat het kopieen zijn van het eerste tabblad, alleen weet ik niet hoe ik dit op moet lossen.
Zou iemand mij kunnen en willen helpen?
Alvast bedankt,.
Het bestand is als bijlage toegevoegd
Ik heb een probleempje.
Ik heb een bestand waarin een aantal aanvraagformulieren zitten.
Tevens zit er een kalender in. Normaal is de kalender een verborgen tabblad.
De bedoeling is als je op het aanvraagformulier het weeknummer en / of het jaartal veranderd, dat dan automatisch alle datums van de weekdagen worden aangepast.
Dit gebeurd ook prima, alleen zijn er nu een aantal tabbladen met aanvraagformulieren bijgekopen ( zijn kopieen van het het eerste aanvraagformulier) , alleen veranderen de datums van de nieuwe tabbladen niet als jet weeknummer/jaartal veranderd.
Het zal best wel ligen aan het feit dat het kopieen zijn van het eerste tabblad, alleen weet ik niet hoe ik dit op moet lossen.
Zou iemand mij kunnen en willen helpen?
Alvast bedankt,.
Het bestand is als bijlage toegevoegd