Kama connect

Status
Niet open voor verdere reacties.

matdom

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Berichten
1
Hallo, goeiendag allemaal,
Ik heb een kama connect(apparaatje om extern gewone HD's te lezen) nu, als ik hier een HD op aansluit wordt die vermeld in 'deze computer'.Ik heb echter enkele die wel herkend worden(ting-tong) maar die daarna nergens terug te vinden zijn, alleen bij 'hardware veilig verwijderen' onder 'USB apparaat voor massaopslag' en dan de benaming v/d schijf als apparaatonderdeel. Heb al vanal geprobeerd, schijf geformatteert, actief gemaakt, dynamische schijf van gemaakt ....maar blijft onzichtbaar !
Weet er iemand hoe ik aan een bril ;)) kan geraken om die bepaalde HD's te kunnen zien ?
Alvast bedankt,
Matdommmmmmmmmmmmmmm.
 
Zijn ze dan ook niet asl met een DRIVE letter toegekend? bv G: in de windows verkenner.
 
nee helaas, de andere (meeste) vind ik terug bij "deze computer" maar zoals ik zei enkele niet.(dit is geen quatsch ;) :) )
 
Ik ken deze kama connect niet, maar kan die misschien niet overweg met NTFS? Als dit zo is, moet je hem converteren naar Fat32. (En dat valt niet mee - ik spreek uit ervaring met een WinME en een NTFS ext. HDD,. Daarbij had ik exact dezelfde problemen: wel dingdong eetc, maar niet te benaderen)
 
Laatst bewerkt:
Hallo, goeiendag allemaal,
Ik heb een kama connect(apparaatje om extern gewone HD's te lezen) nu, als ik hier een HD op aansluit wordt die vermeld in 'deze computer'.Ik heb echter enkele die wel herkend worden(ting-tong) maar die daarna nergens terug te vinden zijn, alleen bij 'hardware veilig verwijderen' onder 'USB apparaat voor massaopslag' en dan de benaming v/d schijf als apparaatonderdeel. Heb al vanal geprobeerd, schijf geformatteert, actief gemaakt, dynamische schijf van gemaakt ....maar blijft onzichtbaar !
Weet er iemand hoe ik aan een bril ;)) kan geraken om die bepaalde HD's te kunnen zien ?
Alvast bedankt,
Matdommmmmmmmmmmmmmm.

hallo

ik zit met zelfde probleem.....heb het al uitvoerig beschreven op ander forum

hier nogeens:
----------------------------------------------------------------------------------------------

ik heb de Scythe Kama Connect SCUPS-1000 besteld vorige week,
en heb hem inmiddels in huis...maar hij herkent niks als ik hem aansluit via usb

er komt alleen steeds een melding van een onbekend USB apparaat aangetroffen, daarna zie ik dus geen herkende schijf terwijl ik zeker weet dat die werkt , heb langere tijd gewacht na aansluiten om te zien of die hem alsnog herkend, helaas niet dus

ik werk met XP pro en SP2 erbij....verder is mijn pc uptodate 2,4 ghz , 512 mb intern en 200gb vaste schijf , maar ik krijg dus met dat apparaatje niks zichtbaar in mijn schifbeheer en verkenner

heb alles diverse malen geprobeerd en aangesloten zoals beschreven in de handleiding, ook heb ik geprobeerd jumper te verzetten of eraf maar ook dit maakt niks uit

inmiddles al op 2 andere pc's geprobeerd maar niks helaas , mocht jij inmiddels wijzer zijn hoor ik het graag van je

groetjes johan
 
Laatst bewerkt:
Misschien dit nog eens proberen:

zou je dus kunnen proberen hardware veilig te verwijderen (als dat icoontje wel komt) en dan de USB stekker er uit trekken en er opnieuw in stoppen, grote kans dat hij het dan wel doet en dat je dan wel stationsletters krijgt.

Bron: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=166385

Een nogal vaag verhaal volgens mij, maar wie weet helpt het en kwaad kan het niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan