kan 1 site niet laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenio

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2003
beste,
sinds kort kan ik 1 bepaalde site (www.booking.com) via mijn thuisnetwerk niet meer laden, zowel niet op de laptops, als de ipad en telefoon. Schakel ik over op 3g, dan lukt het wel. M.i. zou er dus iets in de router moeten zitten.
Als ik via IE verbinding probeer te maken met de site en de probleemoplossing draai, geeft ie aan:

Windows Netwerkcontrole Gedetailleerde informatie van de uitgever

Gevonden problemen
Het externe apparaat of de externe bron accepteert de verbinding nietHet externe apparaat of de externe bron accepteert de verbinding niet
De instellingen van het apparaat of de bron (www.booking.com) staan verbindingen via poort De WWW-service (HTTP) niet toe. Gedetecteerd Gedetecteerd
Neem contact op met de netwerkbeheerder Voltooid

Gevonden problemen Details van detectieproces

6 Het externe apparaat of de externe bron accepteert de verbinding niet Gedetecteerd Gedetecteerd

De instellingen van het apparaat of de bron (www.booking.com) staan verbindingen via poort De WWW-service (HTTP) niet toe.
Neem contact op met de netwerkbeheerder Voltooid

De computer of het apparaat dat u probeert te bereiken is weliswaar beschikbaar, maar ondersteunt de aangevraagde bewerking niet. Dit kan het gevolg zijn van een configuratieprobleem of een beperking van het apparaat.

Details van detectieproces Uitvouwen

InformatiefLogboek van netwerkdiagnose
Bestandsnaam: F731C549-D346-469C-AEC4-CB83F0DC9AB5.Diagnose.0.etl

InformatiefAndere netwerkconfiguraties en -logboekbestanden
Bestandsnaam: NetworkConfiguration.cab

Informatie over het verzamelen
Computernaam: ****(heb ik even anoniem gemaakt)
Windows-versie: 6.3
Architectuur: x64
Tijd: woensdag 8 januari 2014 14:19:18

Gedetailleerde informatie van de uitgever Uitvouwen

Windows Netwerkcontrole
Hiermee kunnen problemen met netwerkverbindingen worden vastgesteld.
Pakketversie: 1.0
Uitgever: Microsoft Windows

Ik heb een netgear wndr4300 router. Mijn ziggo modem staat in de bridge mode.
iemand een idee?

alles zou kunnen, maar ik zou niet weten waarom. de site is niet iets van een forum oid waar je reacties wegzet. Heb er al verschillende keren iets geboekt, maar van het 1 op andere moment doet ie het niet meer.
Ik heb echt geen idee waarom, vandaar mijn vraag hier.

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet geblokkeerd door een firewall, of als malafide website aangemerkt in je av pakket oid?

Niet geblokkeerd door een firewall, of als malafide website aangemerkt in je av pakket oid?

dan vind ik het zo raar dat het zowel de laptops, ipad als telefoon (iphone) is als ik op het netwerk is. Vandaar mijn idee van een probleem binnen de router. Binnen de router instellingen kan ik echter niets vinden over een firewall...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan