Kan aantal dingen niet doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nikkii

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2006
Hej jongens

Ik heb een aantal weken gelden een BOM spyware op me laptop gehad..
ik kan geen achtergrond instellen ik kan neit meer in mijn Firewall dan komt ie met

De instellingen van firewall kunnen vanwege een onbekend probleem neit worden weergegeven

Waarmee heb je die 'BOM' onschadelijk gemaakt? Als je veel spyware aantreft lukt het de reguliere antispywareprogramma's vaak niet om dit in z'n geheel te verwijderen.

Je zou kunnen denken aan het plaatsen van een HijackThislogje. Wat dat is en hoe dat gaat staat <a href="http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?postid=1318570#post1318570" target="_blank">hier.</a> :)

Hij kwam automatisch aanzetten met SpySheriff dus dat heb ik gedaan.. en met Bitdefender

Dus dat heb ik gedaan

Edit: dit staat in de Log File

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 16:34:18, on 29-3-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Laatst bewerkt door een moderator:
Jawel: als je nog een keer de link die ik gegeven heb goed doorneemt, zie je vanzelf dat het de bedoeling is dat je het logje op een ander forum moet plaatsen. Hier worden Hijacklogs niet (meer) behandeld. :)

Ikself: ik kan niet op het forum ik heb niet voldoende rechten op in hijack logs te komen en om hem te posten..

ik ga het is van Gezina proberen:thumb:

Maar tog bedankt Ikself:)

Nikkii zei:
Ikself: ik kan niet op het forum ik heb niet voldoende rechten op in hijack logs te komen en om hem te posten..

ik ga het is van Gezina proberen:thumb:

Maar tog bedankt Ikself:)
Meestal wil dat zeggen dat je je even moet registreren, is gratis. Vink hier op deze site aan Ik heb gelezen en stem in met de Nucia / ASO forums regels. en mep daarna op de knop Registreer.

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 13:04:41, on 2-4-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Laatst bewerkt door een moderator:
Wederom de log hier weggehaald. Er is al aangegeven dat de logjes hier niet nagekeken worden.

Stuur even een mailtje naar mij toe. Zie de link van Gezina of naar Crash@nucia.nl

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan