Kan Access niet meer starten

• Onderwerp starter Onderwerp starter henkc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

henkc

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2007
Beste Forum leden,

Ik heb sinds een paar dagen last dat ik mijn Access programma niet meer gestart krijg.
Ik heb hem al een opnieuw geïnstalleerd maar dit werkt ook niet.

De melding is:
De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is, zie logboek.
In het logboek staat het volgende:

Kan activeringscontext voor 'C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\MSACCESS.EXE.Manifest' niet maken. Fout in manifest of beleidsbestand '' op regel . Een onderdeelversie die nodig is voor de toepassing conflicteert met een andere onderdeelversie die reeds actief is. Conflicterende onderdelen zijn: Onderdeel 1: C:\Windows\WinSxS\manifests\x86_microsoft.vc90.crt_1fc8b3b9a1e18e3b_9.0.30304.0_none_d9c474bda3593bfa.manifest. Onderdeel 2: C:\Windows\WinSxS\manifests\x86_microsoft.vc90.crt_1fc8b3b9a1e18e3b_9.0.30729.1_none_e163563597edeada.manifest.

Wat kan dit wezen, en wie kan mij helpen.

Groeten Henk

Sorry, Engels is niet mijn sterkste punt. Is er ook ergens iets in het Nederlands

Henk

Je kunt de pagina natuurlijk vertalen met Google Translate. Of je daar vrolijker van word, waag ik overigens te betwijfelen ;)

Ik had had hem al vertaald daar word je inderdaad niet vrolijk van. Maar het is mij toch gelukt. Ik heb access weer aan de gang. Bedankt voor jullie hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan