Kan adobe digital editions niet installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

yavana

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2001
Zodra ik dit wil doen dan krijg ik dat ik melding met Run the programma as the following user
Moet inloggen al administrator en moet een wacht woord invullen. maar die ken ik niet. Ook kan ik dan Current user kiezen. Het wachtwoord administrator ken ik niet. En als ik current user selecteer krijg ik een melding het installatie vereist beheerdertoegang. Probeer het opnieuw. Kan hem dus niet installeren. Ik gebruik Windows Vista. Divers browers geprobeerd,maar dat lukt ook niet. Waar kan dat aan liggen. Heb gezocht op internet maar kan er niet veel over vinden Iemand een idee. Ik kan het programma wel downloaden maar dus niet openen. Het downloaden lukt dus wel alleen zodra ik 'm wil installeren kan ik 'm niet zoals ik altijd al deed installeren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je hulp. Dit probleem is opgelost. Ik heb het bestand opgezocht en dan rechtermuistklik en dan eigenschappen. Dan compabiliteit en dan Dit programma in compabiliteitsmodus uitvoeren aangevinkt en hij deed het.

Laatst bewerkt:
Dat is goed nieuws en Yavana is nu heel blij. Mooi dat het is opgelost. Bedankt voor de terugkoppeling en graag gedaan. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan