kan alles weg???

Status
Niet open voor verdere reacties.

espoir007

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Berichten
154
Ik heb net adaware en spybot gedownload...en meteen de update gedaan.
Nu ze hebben beide gescand, voor adaware heb ik alles nog in de quarantaine maar spybot heeft alles verwijderd.
Mij vraag is nu, mag echt alles weg? Niet dat ik straks probleem heb met surf of bestanden die niet meer opengaan.

PS: hierbij heb ik de resultaten bijgevoegd...ik hoop dat het gelukt is want het is de eerste keer dat ik mijn scanner gebruiken:confused:
 
Je kan het nog een paar dagen laten staan, en kijken welke progr. daar nog gebuikt van maken.
 
Hoi,

Wat Ad-aware vind kan allemaal weg. En als je slim ben maar je het Hijack this een log kun je Hier downloaden en zet het log in deze topic expers zullen er dan naar kijken en dan is je Pc helemaal schoon zonder spyware en al die zooi erop :)

Groetjes,
 
hijackthis

nu heb ik hijackthis laten scannen...als alles goed gaat ziet u hieronder de resultaat...en mij vraag is wat kan weg?....:confused: ik ben nog een beginner....:)

Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 19:44:25, on 4-5-2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gedaan

Dank u wel Mario...ik heb dus de log op de andere pagina gekopieerd...

:thumb:
 
oeps

Ik had een antwoord gekregen van iemand die me zeggen wat kon weg en wat niet, ...ik ben nu alles kwijt, ik kan hem antwoord niet meer terug vinden...:eek:
Ik heb gekeken op de pagina van spyware en niks...wat moet ik nu doen...? Want ik weet niet meer wat kon weg en wat niet...
:(

Dank u.....:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan