Haqllo, heb sinds een jaar ongeveer een tablet van Yarvik de TAB07-100 LUNA, met daarin een 16 gig SD card erbij als externe opslag. Nou is het volgende het geval vorig jaar heel veel apps gewoon via de instellingen kunnen verplaatsen van intern naar de externe sd kaart zonder problemen. Nou heb ik em vorige week terug gezet naar fabrieks instellingen en dus bezig met de apps er weer op te zetten maar bij elke app die ik geplaatst heb zoals Facebook, Wordon, VI, Bank app etc etc etc geven er een tig aan dat ze naar de externe sd verplaatst kunnen worden maar zodra ik dat dus aanklik duurt het even en dan krijg ik de vermelding "Kan APP niet Verplaatsen" ?
Nou las ik hier eerder al een post over maar die is van een 2 jaar geleden en die was er ook nog niet uit als ik het goed zag. Daarin werd iets vermeld over een proggie genaamd "APP 2 SD", zojuist gedownload en idd geeft die ook aan dat de apps verplaatst zouden moeten kunnen worden maar zodra ik dat dan probeer krijg ik dezelfde melding weer "kan app niet verplaatsen"
grootste probleem is eigenlijk dat het interne geheugen zo klein is dat bij het instaleren van FB en Wordon ik al meldingen begin te krijgen van opslagruimte is bijna vol
Iemand hier die hier een oplossing voor heeft?
Bij Voorbaat Dank
Hans
Nou las ik hier eerder al een post over maar die is van een 2 jaar geleden en die was er ook nog niet uit als ik het goed zag. Daarin werd iets vermeld over een proggie genaamd "APP 2 SD", zojuist gedownload en idd geeft die ook aan dat de apps verplaatst zouden moeten kunnen worden maar zodra ik dat dan probeer krijg ik dezelfde melding weer "kan app niet verplaatsen"

grootste probleem is eigenlijk dat het interne geheugen zo klein is dat bij het instaleren van FB en Wordon ik al meldingen begin te krijgen van opslagruimte is bijna vol
Iemand hier die hier een oplossing voor heeft?
Bij Voorbaat Dank
Hans