pietje12345
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 mrt 2010
Beste mensen, ik heb recent het spel Arma II : Operation Arrowhead gekocht, alles goed en wel ( had van te voren al gekeken op can you run it of mijn pc goed genoeg was en ja dat was hij). dus ik duw de cd in mijn hard drive, ik ehb windows vista dus komt daar meteen dat automatisch afpselen schermpje. dus ik klik op autorun.exe uitvoeren... gewacht en nog een gewacht, gebeurde niks.
dus ik naar de windows verkenner gegaan ik denk doe je het manual activeren met gewoon dubbelklik.. ik dubbelklik op die dvd-drive, hangt men hele windows explorer muurvast, et enigste wat ik nog kon doen is programma afsluiten, maar dan heb je dus geen taakbalk of niks meer hebi k ondervonden
en als je rechtsklik doet en bestand verkennen op die dvd-drive hangt het ook
ik weet eigenlijk totaal niet waar ik hier mee heen moet want ik speel gewoon graag op mijn pc en daar doet hij het dus niet op, maar op mijn laptop wat eigenlijk slechter is qua videokaart processor etc etc doet hij t gewoon vlekkeloos. help me aub :d
bij voorbaat dank

ik weet eigenlijk totaal niet waar ik hier mee heen moet want ik speel gewoon graag op mijn pc en daar doet hij het dus niet op, maar op mijn laptop wat eigenlijk slechter is qua videokaart processor etc etc doet hij t gewoon vlekkeloos. help me aub :d
bij voorbaat dank