kan aso forums niet bereiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

a vande Berg

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2000
beste mensen.

ik kan de ASO ( anty spyware offensief) site niet bereiken.

ik heb hitman pro 2 al gedraait vindt geen spyware

microsoft antyspyware scan gedaan niks gevonden.

een hjack this lock geplaatst, toen ik de site even kon bereiken.

ook alles goed. dankzij goede internet vriend,die op

aso site heeft gekeken voor mij naar het antwoord van Buffie.

maar waar zit het probleem nu ? heb chello als provider

wie herkend dit probleem ,of heeft dit ook gehad ?

internet explorer dns probleem, geeft hij onder aan als

melding.

kan server niet bereiken geeft hij boven in
site aan.

wie weet raad bijvb: dank

Laatst bewerkt:
Hier gewoon bereikbaar, niets mis mee.

chello probleem

waarschijnlijk een probleem, via chello.

zie boven antwoord van gezina.

groetjes

ik heb adsl van tiscali en ook nog een laptop op dial modem via zonnet en met beide kan ik ook niet op de site komen. ligt dus niet alleen aan chello kabel.
Mischien moeten ze het probleem toch ook eens op die site zelf zoeken.

Ps nu ik erover nadenk is het volgens mij gekomen een dag nadat mark loman dat nieuwe tooltje had gemaakt een paar dagen terug.

Ik krijg idd almeer de indruk dat het iets met antispywareprogramma's te maken kán hebben. Ik draai er geen, behalve ter scanning achteraf, Ad-Aware.

ik voeg me ook maar even bij de groep, waarin het niet helemaal goed gaat met de nieuwsbrief.
De link naar Asospywareoffensief werkt ook bij mij niet.
Bij mij zijn ook alle afbeeldingen in de brief weggevallen.
Wat kan het zijn? Wat kan het zijn

Ik heb op een andere plaats de URL van ASO opgezocht en ook daarmee is ASO niet te bereiken.

over die nieuwsbrief ja, die afbeeldingen zie ik ook niet, nukomt dit wel vaker voor maar dat is dan te wijten aan de beveiliging en kan worden opgelost door een rechtermuis klik en dan kiezen voor afbeeldingen weergeven/downloaden, maar dat doet het hier niet.:(

Er is gistermiddag een nieuwe Nieuwsbrief verstuurd, mét afbeeldingen, niet ontvangen?

Geplaatst door MarcusR
ik heb adsl van tiscali en ook nog een laptop op dial modem via zonnet en met beide kan ik ook niet op de site komen. ligt dus niet alleen aan chello kabel.
Mischien moeten ze het probleem toch ook eens op die site zelf zoeken.

Ps nu ik erover nadenk is het volgens mij gekomen een dag nadat mark loman dat nieuwe tooltje had gemaakt een paar dagen terug.

Het is bekend dat er wat server problemen waren, tijdens en nog nét na de verhuizing. Alles is nu bereikbaar voor iedereen behalve enkele chello gebruikers.

Ook bij KPN hebben we nu één klant met een probleem maar dit bleef er bij één. Alle servers draaien met goede uptime en zonder problemen.

Mocht het probleem aanhouden dan zou ik toch dichter bij huis gaan zoeken. Misschien een virus, instelling probleem of iets in die trend.

aso goed bereikbaar

ASO is nu goed te bereiken, al de hele dag.

gelukkig maar.

groetjes

ook hier is het forum weer op beide computers goed te bereiken , lag dus toch niet aan mijn app,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan