kan beeldscherm stuurprogramma`s niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin114

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2015
ik probeer na een computercrash en back-up terug zetten mijn Compaq wf1907v monitor opnieuw te installeren maar krijg steeds de melding ( er is een stuurprogramma gevonden maar er is een fout opgetreden tijdens de poging om het stuurprogramma te installeren ) toegang geweigerd. ik heb Windows vista ook heb ik geprobeerd de nieuwste stuurprogramma`s te downloaden maar niets help wie weet raad

Heb je hiervandaan het stuurprogramma gedownload en geprobeerd te installeren?
Doe bij je volgend bericht ook een print-screen van apparaatbeheer en dan met 2 geopende onderdelen : beeldscherm en beeldschermadapters.

Deze zou ik dus graag geopend willen zien in je volgende bericht :

beeldscherm.jpg

Als jouw monitor daar bij staat, dubbelklik er dan eens op en vertel wat je onder het tabje 'stuurprogramma' leest (of maak ook daarvan een scr-dumpje en voeg dat aan je volgende berricht toe)

Laatst bewerkt:
beeldscherm

hier mijn apparaten beheer ScreenHunter_02 Feb. 25 15.00.jpg zoals je ziet staat mijn monitor bij overige apparaten wat mij niet juist lijkt

Ja....... maar voordat we nu verder gaan, ben ik zo benieuwd als je dat overige apparaten (monitor) regeltje open klikt, wat je dan onder 'stuurprogramma' leest.
Waarom beantwoord je de allereerste vraag niet die ik stelde? (was de belangrijkste vraag uit mijn vorige bericht?) Dat blauwe 'hiervandaan' linkje............

Als je daar links Windows kiest en vervolgens in het rechter schermpje Vista en daarna kiest voor 'updaten' en tot slot wat naar onderen kijkt en op het kleine + tekentje klikt, dan verschijnt precies de goede driver voor jouw monitor en jouw Windows versie.

Mocht je die driver nog niet hebben geprobeerd en de vorige alinea is te omslachtig, klik dan gewoon hier.

Laatst bewerkt:
beeldscherm

ik heb dat stuurprogramma wel gedownload ( sp34254.exe ) maar installeren gaat niet als ik op de monitor klik krijg ik ( er is geen stuurprogramma voor dit apparaat nodig of zijn nodig of in het geheugen geladen )
ook met de originele cd lukt het niet hem te installeren

Wáár klik je op de monitor, in het stuurpgromma, in apparaatbeheer, elders? Houd svp rekening met het feit dat wij alleen 'zien' wat jij hier typt, terwilj jij de dingen ziet gebeuren op je scherm. Je moet dus zo precies mogelijk aangeven wat je waar en wanneer ziet, anders is het onmogelijk een beeld te vormen.

ik ga naar apparatenbeheer dan naar overige apparaten daar zie ik dan de Compaq wf1907 wide lcd monitor met een vraagtekentje als ik die aanklik krijg ik het scherm algemeen op het tabblad stuurprogramma ga ik naar stuurprogramma gegevens daar krijg ik dan de mededeling er is geen stuurprogramma nodig of in het geheugen geladen

Oké, maar wat gebeurt er als je dat gedownloade bestand dubbelklikt? Het is een .exe dus dat gaat er wat geïnstalleerd worden, toch?

ik kan hem daar zelfs niet verwijderen dat heb ik geprobeerd om dan Windows zelf te laten zoeken

ook dan krijg ik weer( Er is een Compaq WF1907 Wide LCD Monitor aangetroffen. Klik op Volgende om de beeldschermstuurprogramma's te installeren.)en dan Er is een fout opgetreden tijdens de installatie van de beeldschermstuurprogramma's.

ook dan krijg ik weer( Er is een Compaq WF1907 Wide LCD Monitor aangetroffen. Klik op Volgende om de beeldschermstuurprogramma's te installeren.)en dan Er is een fout opgetreden tijdens de installatie van de beeldschermstuurprogramma's. hij staat wel in een map geïnstalleerd

Probeer het volgende : ga in apparaatbeheer naar die overige apparaten en verwijder de monitor. Start de machine opnieuw op en probeer dan dat stuurprogramma te installeren.

ook dat heb ik gedaan het verwijderen lukt hij blijft er in staan maar nu geen vraagteken maar een uitroepteken
ik had je wel begrepen denk maar onze berichten hadden elkaar gekruist denk ik

Laatst bewerkt:
Rechtse muisklik en dan installatie ongedaan maken levert een uitroepteken op?

Daarna die .exe dubbelklikken.

ik krijg inderdaad een uitroepteken als ik installatie ongedaan maken heb gedaan en als ik op die .exe dubbelklik begint het hele gedoe weer op niet en staat hij weer met een vraagteken in overige apparaten

Laatst bewerkt:
Start je de machine wel opnieuw op na zo'n verwijder / déinstalleer actie?

ik heb het inmiddels opgelost ik heb alle mappen die te maken hadden met de monitor verwijderd opnieuw opgestart toen stond onder andere apparaten een generic monitor deze kon ik wel verwijderen nieuw opgestart met de cd van de monitor toen stond hij onder beeldscherm en klopte alles weer in ieder geval bedankt voor je hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan