kan bep site niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

arie2507

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2001
Berichten
302
Hallo,
Ik zit met een vreemd probleem.

Ik kan de site gamespy.com niet openen op mijn PC.
Anderen heb ik gevraagd, maar die hebben daar geen probleem mee.
Andere sites kan ik gewoon openen zonder probleem behalve gamespy.

Bij het spel Mohaa kan ik geen verbinding maken met de serverlijst. Kan dit met elkaar te maken hebben en zo ja heeft iemand een idee waar ik de fout moet zoeken.
Alles heeft altijd goed gewerkt.
Met ad-aware zoek ik dagelijks naar spyware, norton in en uitgeschakeld, Reg. clean gedraaid maar niets helpt.

Arie
 
niet geinstalleerd

Ik heb de firewall van XP maar meer niet.
Deze heb ik uit geschakeld gehad, maar gaf geen verschil!!

Arie
 
Dank je

Hoi Melvin,

Bedankt voor je reactie.
Als ik het zo lees heb jij voor mij het antwoord gevonden.
Ik heb inderdaad chello en een COM21.
Ik weet niet of dat fix progje van chello helpt, maar ik zal het eens proberen.
Anders zullen ze me toch een andere modem moeten geven om een klant te behouden.
Nogmaals bedankt.
Als ik eruit ben laat ik het hier weten.

Arie2507
 
tussenstand

Zoals verwacht was het chello antwoord dat het niet aan de modem ligt.
Geadviseerd wordt om via de chello site te klagen over dit probleem in de hoop dat het iets uithaalt.
Ik zal het doen, maar ik denk er ook aan om maar eens naar ADSL op zoek te gaan.

Arie
 
In die link las ik dat het ook aan Gamespy kon liggen die een reeks IP-ranges heeft geblokkeerd zonder dat zij dit mogelijk zelf zouden weten.

Iig was er iemand die naar Gamespy heeft gemaild hierover. Het antwoord was ook in bovenstaande link terug de vinden.
 
Klopt

Melvin, dat klopt wat je schrijft. Bij UPC zeiden ze dat ook tegen mij over de blokkering bij gamespy.
Maar gamespy heb ik geprobeerd omdat Medal of Honor geen lijst meer weergaf met servers.
Ik kan nu nog steeds wel via een ingegeven IP adres spelen, maar wanneer ik een lijst met servers opvraag slaat ie eerst vast en na zo'n twee minuten krijg ik dan wel het goede scherm, maar zonder server namen. En dat staat volgens mij los van Gamespy.

Ik heb inmiddels een mailtje naar chello gestuurd en geeist dat zij mij op zeer korte tijd een goede oplossing bieden.
Ik wacht dus even af.... of er moet iemand zijn die een betere oplossing weet.

Groeten
Arie
 
Ik heb overigens hetzelfde probleem, alleen dan met de sites:

www.planetunreal.com
www.planetquake.com
www.planetunreal.com

De hoofdpagina's doen het niet, maar de forums ervan wel.

Is overigens wel in connectie met Gamespy.

Ik had UPC hierover gemaild (met duidelijk uitleg), maar blijkbaar lezen ze maar half. Hier hun reactie die ik vandaag kreeg:

Geachte heer *knip*,

Wij verzoeken u om een duidelijke omschrijving van uw probleem.
Wat voor foutmelding krijgt u? Zijn alle instellingen goed? Gebruikt u een
firewall?
Als wij deze informatie ontvangen kunnen wij u wellicht verder helpen.
Tevens hebben wij vernoemde websites getest en geen problemen ondervonden.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u telefonisch contact opnemen. Onze afdeling
Customer Service is te bereiken op werkdagen van 8.00 tot
19.00 uur (voor storingen tot 22.00 uur) en op zaterdag en zon- en feestdagen
van 10.00 tot 22.00 uur onder het nummer 0900 15 80 (€ 0,10 per
minuut). Belt u gerust, onze medewerkers staan u graag te woord.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland

---------------------------------------
Voor een snellere analyse en oplossing bij problemen met de chello Service,
adviseren wij u gebruik te maken van chello QuickFix. Meer informatie
over chello QuickFix vindt u onder het adres http://quickfix.chello.nl.
 
Melvin,

Ik zal denk ik een zelfde soort mail terug krijgen.
Geen van de links die je gaf (3) werken bij mij.
Ik heb overigens een kennis die bij UPC op de helpdesk werkt in de tweede lijn.
Deze zal ik maar eens gaan benaderen. Misschien weet hij hoe en wat.
één ding is zeker. Ik laat me niet afschepen door UPC.

Je hoort nog.

Arie
 
Volgens UPC zijn hun statische IP adressen bij gamespy geblokkeerd.
Het probleem zit hem volgens mij puur in de COM21 die ik heb.
Via ASE kom ik verder, maar moet ik de patch 2.15 downloaden.
Deze kan ik echter niet zo gauw vinden dus zoek ik nog even verder.
Dan moet ik iets verder kunnen komen lijkt mij.

Groet
Arie
 
OPGELOST

Beste mensen,
Ik heb wat hulp gehad van iemand die er meer van weet als ik.
Na het aanpassen van de DNS gegevens was het probleem opgelost.

Voorkeur DNS
62 . 108 . 1 . 67

Alternatieve DNS
62 . 108 . 1 . 68

Ik hoop dat anderen hiermee ook hun probleem opgelost zien.

Wat betreft UPC.
Wij kopen in principe internet bij hen, dus vind ik dat ook zij haar klanten moeten helpen op een wijze die mogelijk is.
Het aanpassen van de DNS gegevens is daar ook een onderdeel van.

Ik ga weer even gamen.

Groeten en bedankt voor alle tips en hulp.

Arie2507
 
Ik zit niet bij Chello, maar bij Kabelfoon en heb hetzelfde probleem.
Niet bij spellensites maar bij AD.nl en VI.nl bijvoorbeeld.
Op de één of andere manier laadt ie de pagina's niet door.
Het voortgangsbalkje staat helemaal vol maar de pagina komt niet in beeld.

Ik heb Zone Alarm en Norton Anti Virus al uitgezet maar dat maakt geen verschil.
Ook heb ik Spy Sweeper twee keer gedraaid, geen resultaat.
Via "software" in Configuratiescherm Explorer al laten herstellen, geen verbetering.
Vrienden die ook bij Kabelfoon zitten hebben er geen last van.

Ik word er GEK van!
 
Gooi maar eens een HijackThis logje op het forum

Laat allereerst je PC op Spyware/Adware/Malware en dergelijke troep scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Dan wordt je log geplaatst en zullen de experts er zo gauw mogelijk naar kijken.

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!
 
Bedankt Hans, ik heb het geplaatst in de topic die jij noemt.
Nu maar hopen dat het gaat lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan