Kan bestand niet meer openen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnnyGroningen

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
Berichten
50
Hallo,

Ik heb een probleempje. Ik had een redelijk groot bestand met allemaal vergelijkingen erin. Toen ik dus nog een vergelijking wou invoegen flipte word opeens helemaal uit en uit paniek heb ik op opslaan gedrukt. Nadat ik word heb afgesloten en het bestand opnieuw heb geprobeerd te openen kreeg ik de volgende opmerking: "Het bestand [naam] kan niet worden geopend omdat er problemen met de inhoud zijn." En bij details staat er dan: "Niet nader omschreven fout" Locatie: Onderdeel: /word/document/xml, Regel 2, Kolom 47558.

Wie kan mij helpen met bestand te recoveren aangezien ik er best veel uren in het gestoken:love:

Alvast bedankt!

Johnny

PS: Het is word 2007
 
Laatst bewerkt door een moderator:
2 dingen:
1. open het bestandje in notepad of probeer .doc of .docx te veranderen in .txt
2. waarschijnlijk werkt dit niet maar het werkt bij mij wel voor powerpoint: verander .doc of .docx in .zip en pak het uit, kijk wat er in zit, vervang dat .xml file'tje en pak alles weer in een zip en verander het weer terug in .doc of .docx
 
Als ik het bestandje open in notepad krijg ik hele vreemde tekens. Ik zie mijn tekst er niet eens in terug :(.
Bij 2e punt heb ik het XML wel gevonden maar is "regel 2 Kolom 47558" niet zo makkelijk te vinden en dan weet ik überhaupt niet hoe dat te verbeteren in semi-computertaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan