kan bestand niet openen (c schijf)

Status
Niet open voor verdere reacties.

cat

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
252
hallo,

als ik de c schijf wil openen via deze computer en daar dus op dubbelklik krijg ik al een tijd de mededeling kan bestand startup.exe niet vinden en dan moet ik dat dus opsporen .
eerst hoefde ik maar te dubbelklikken net zoals bij alle andere programmas en c opende zich,maar nu moet ik om hem te openen rechtermuisknop klikken en dan openen dan lukt het wel.
wat nu

greetz cat
 
En heb je al geprobeerd om die startup.exe op te sporen dmv de zoekfunctie in Windows?
 
hallo,

sorry het is setup.exe dat komt dan te staan in zo'n grijs vlak ,maar het moet toch gewoon zo weer terug te kunnen dat je weer kunt dubbelklikken want ik moest iets doen in de veilige modus en dat kon dus niet in de c schijf want die kon ik dus niet openen.

Ja ik heb naar het bestand setup.exe gezocht in windows en krijg dus allerlei opstart programma's.

greetz cat
 
Je hebt naar het bestand setup.exe gezocht zeg je. Daar zijn er inderdaad heeeeeeel veel van.

Ik zal eens op het forum zoeken of ik iets kan vinden. Anders een ander misschien.
 
het zou gewoon met dubbelklikken moeten gaan net zoals je iets anders opent.

ik dubbelklik dus op c om daar naar programfiles en zo te gaan dan komt er te staan:

zo een grijs vierkantje bovin staat

Programma is niet gevonden

Kan setup.exe niet vinden

dit programma is vereist bestanden met extensie -bestand te starten.

dan leeg vakje met C:\

daaronder staat

ok annuleren opsporen

dit is dus alles.

Ik kan dus wel op c komen door met rechtermuisknop en dan op openen klikken dan gaat het wel.
maar ik wil weer dus gewoon door dubbelklikken op C komen net zoals eerst.

greetz cat
 
en heb je de bovenstaande link ook geprobeert?
 
`hallo,

als ik die download krijg ik alleen inf in kladblok dus geen bestandje helaas

greetz cat
 
Rechtsklikken op het inf bestandje en installeren kiezen.
 
gebeurt niks
blijft allemaal hetzelfde

kan nog steeds niet openen

greetz cat
 
gedaan,
gebeurt nog niks kan nog steeds alleen maar met rechtermuisknop openen

greetz cat
 
Als je rechtsklik en kies voor uitvoeren als, wat staat er dan aangevinkt ?
 
dat komt er bij mij niet te staan




ik heb windows 98

er staat gewoon openen en daar klik ik dan op en dan heb ik c

greetz cat
 
Yep is in XP
Nou ik weet het ook even niet meer, zoek nog wel even verder voor je.
 
jahoor ben virusvrij pas nog gekeken en adware en spybot plus hijack gedaan en daarom heb ik dit geplaatst omdat ik in de veilige modus moest opstarten en iets in c moest verwijderen en daar kon ik dus toen niet op .

Maar dit heb ik niet sinds pas maar al misschien 2 maanden maar ik begin mij er steeds meer aan te irriteren dat ik niet gewoon kan dubbelklikken om op c te komen,vandaar.

greetz cat
 
is nog steeds niet opgelost mensen wat nu?

greetz cat
 
Kijk eens bij extra en dan bij mapopties in je explorer of de optie 'openen bij dubbelklikken' is aangevinkt. Of pas toch maar de standaardinstellingen toe, doe dit misschien ook hetzelfde bij de tab 'weergave'.
 
hallo,

dubbelklikken staat aangevinkt maar hij doet dit alleen bij c openen.
kan daar dus alleen via rechtermuisknop klikken komen en niet via dubbelklikken.
de rest zoals d schijf en zo opent hij gewoon via dubbelklikken.
Ik heb trouwens windows 98.

greetz cat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan