kan bestand niet openen (c schijf)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is inderdaad bizar. Sinds wanneer heb je dit probleem al? Kijk anders ook even bij die mapopties-> weergave of de optie verborgen mappen en bestanden weergeven staat aangevinkt. Het kan zijn dat je C-schijf verborgen is ingesteld door één of andere aanpassing in je explorer.
 
dit heb ik al een tijdje en paar maanden maar ik begin mij er steeds meer aan te irriteren.

er staat alle bestanden weergeven

greetz cat
 
Dus als je gewoon dubbelklikt komt de boodschap.. 'Kan setup.exe niet vinden?'
 
juist!

Al het andere kan ik dus gewoon dubbelkikken en komt te voorschijn maar deze moet ik via rechtermuisknop openen.

Er is nog iets geks
als je bij deze computer kijkt en deze bij beeld ingesteld hebt als webpagina weergeven verdwijnt dat bij de volgende keer als ik naar deze computer gaat ook weleens vanzelf en staat hij niet als webpagina
maar staan de pictogrammen anders.

greetz cat
 
Dit heeft te maken met je mapopties. Blijkbaar worden de weergave-instellingen van je map niet onthouden. Is er een manier om bij je mapopties iets aan te vinken waardoor de weergave wel wordt onthouden? Ik werk met XP, dus wat betreft 98 kan ik niet direkt een antword geven of die optie ook aanwezig is, maar ik denk het wel.

Wat betreft die setup.exe die niet wordt gevonden. Blijkbaar moet er is misgelopen zijn in het register waar er waarschijnlijk een item is gewist waardoor de link/het doel van de C naar setup.exe niet wordt teruggevonden bij dubbelklik. gelukkig kan je het wel nog openen via de rechtermuisknop... Al eens bij eigenschappen van je C gekeken of alles standaard staat ingesteld??
 
hallo,

mapopties staan verder goed ingesteld zo te zien.

Bij eigenschappen van c kan ik verder niet zien of alles standaard staat ingesteld,helaas.
toch bedankt.

greetz cat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan