Kan bestand op bureaublad niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simpel

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2004
Ik heb twee weken geleden een installer gedownload van een bepaald programma, ik download ze altijd naar mijn bureaublad, zodat ik ze dan makkelijk kan vinden en snel weer weg kan gooien.

Maar, nu kan ik dan programma niet meer verwijderen... o_O Ik krijg een foutmelding:

Kan ThunderbirdRC1 niet verwijderen. Het is door iemand anders of door een programma in gebruik. Sluit alle programma's die het bestand mogelijk in gebruik hebben en probeer het opnieuw.

Bullsh*t. Zelfs na een reboot kan ik het bestand nog niet verwijderen... Het lijkt me sterk dat een ander programma het bestand gebruikt. Iemand? Bedankt!

Is het reeds een geïnstalleerd programma, dan zou het moeten lukken om het via start->instellingen->configuratiescherm->software te verwijderen.
Is het alleen een gedownload bestand, kan je het proberen via veilige modus (f8 drukken tijdens opstarten) te verwijderen.

Als je contr alt del doet en dan bij taakbeheer de processen bekijkt. Staat het bestand er dan bij?
Zoja dan start het programma op bij windows aanmelding. Even weghalen daar en dan verwijderen.

@Calvin: Nee, staat er niet bij.

@maestro12: Het gaat om de installer van Thunderbird RC1 (de mailert van Mozilla). Als ik op F8 druk, moet ik een first boot device selecteren...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan