Kan bestanden niet verwijderen uit prullenbak

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicklezzz

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
Berichten
56
Hallo allemaal,

ik wilde vandaag even wat ongebruikte bestand van mijn computer verwijderen, maar als ik de prullenbak leeg wil maken komt Windows XP met een error: Kan "bestandsnaam van 40 letters lang" niet verwijderen. De opgegeven bestandsnaam is ongeldig of is te lang? De bestanden zijn ook op een of andere manier onzichtbaar, ze worden niet weergegeven in de prullenbak maar als je op prullenbak leegmaken drukt staat er opeens "Weet u zeker dat u deze 25 items wilt verwijderen?". Weet iemand hoe ik ze kan verwijderen? Ik heb de bestanden al in veilige modus proberen te verwijderen, maar dat hielp ook niet.
 
Al eens een Utility geprobeerd?
Zoiets als Glary Utilities; kun je overbodige bestanden mee weg halen. ;)
 
Ik citeer dan wel even van de site.

Deze software is absoluut niet geschikt voor beginners of mensen die niet exact weten wat ze doen.

Dus laat 'm maar even kijken naar utilities, dan daarna misschien nog wel MoveOnBoot. ;)
 
Jammer, Glary heeft niet gewerkt, Windows blijft dezelfde error geven :(.
 
Je kunt misschien overgaan tot het genoemde programma.
Wat misschien ook helpt is het verminderen van het aantal karakters, zoals windows de melding geeft dan.
:eek:
 
Je kunt misschien overgaan tot het genoemde programma.
Wat misschien ook helpt is het verminderen van het aantal karakters, zoals windows de melding geeft dan.
:eek:

Tja, dat is dus het probleem, het bestand is onzichtbaar, maar er zit wel 4 gb aan zooi in de prullenbak die ik niet kan verwijderen.
 
Probeer het dan eens met het programmaatje dat hierboven is genoemd. :evil:
 
verborgen mappen en bestanden weergeven al aangevinkt?


via start-configuratiescherm-mapopties-tweede tab-weergave-helemaal onderaan "verborgen mappen.......weergeven"


staat standaard op niet weergeven
 
Laatst bewerkt:
verborgen mappen en bestanden weergeven al aangevinkt?


via start-configuratiescherm-mapopties-tweede tab-weergave-helemaal onderaan "verborgen mappen.......weergeven"


staat standaard op niet weergeven

Stond inderdaad uit, aangezet maar werkt niet.
 
En via schijfopruiming in systeemwerkset, gewoon van windows???

Kan je ook in verkenner niets zien bij de prullenbak?
 
en als je dan gewoon kiest voor pullenbak leegmaken (dus als er iets in staat)?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan