Kan bestanden niet vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

PCNerd1997

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2013
Hallo,

Ik probeer telkens een bestand te verwijderen, maar mijn computer geeft aan dat hij het bestand niet kan vinden.
Hij geeft ook aan dat het bestand zich niet langer in C:\Gebruikers\Administrator... bevind en dat ik de locatie van het item moet vinden en het opnieuw proberen.

Wat moet ik doen om het bestand toch te kunnen verwijderen?

Alvast bedank,

mvg,
PCNerd1997

Als het malware bevat kan het ook geblokkeerd zijn door de anti-virus software of verplaatst zijn naar Kluis/quarantaine.

Tijs.

Heb unlocker geprobeerd maar dan slaat mijn hele pc op hol.
hij gaat mappen dubbel plaatsen, en de map komt telkens terug in de map waar hij stond.

Hoe kom ik dat in die kluis?
Heb Avast free anti-virus

Laatst bewerkt door een moderator:
free avast is geen goede bescherming, het is een uitgeklede versie om als opstapje voor de betaalde versie te fungeren.
Zo kom je steeds verder achter te lopen met de updates, tot dat je dit soort dingen mee gaat maken.
Ga je in dit systeem ook internetbankieren, dan kan je misschien je geld beter aan een zwerver geven.
Klinkt cru, maar toch is het zo, je bent niet de eerste waarvan een windows systeem met free avast ineens zeer vreemd gaat doen.
Welke firewall gebruik je daar eigenlijk bij?
http://www.hijackthis.nl/forum/
hier zie je een link van een forum die is gespecialiceerd in het verwijderen van malware met onder andere het soort programma's als malwarebytes.
Maar ook als alle malware is verwijdert, zo doorgaan qua beveiliging met dit soort gratis opzetjes van die AV makers (free avast is een marketing truc) zal je weer snel in de problemen gaan brengen.
Begrijp dat in deze gratis niet bestaat.
Zou de gratis avast perfect werken had avast niet meer bestaan, en zo vele andere av programma's, omdat we anders allemaal aan de gratis avast hadden gezeten :) .

Avast is ook een stuk duurder als Norton, de prijzen staan er voor 1 PC.
Norton heeft alle prijzen voor 3 PC's, en Norton wordt al gezien als 1 van de duurdere, maar Norton gebruikt ook geen instink marketing trukjes.
Norton online kopen is ook duurder dan eens in de winkels kijken.
McAfee, kaspersky, Norton, Bitdefender enz... er zijn veel betere goedkopere alternatieven dan die veel te dure avast met hun trucjes.

Laatst bewerkt:
Welke zal jij mij dan aanbevelen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat kan persoonlijk zijn, zelf gebruik ik Norton360 premium die ik kocht in de winkel voor 44.95 voor een jaar voor 3 pc's.
Werkt prima hier, nu moet ik wel zeggen dat ik windows niet beheer zoals de meeste thuisgebruikers.
Dus hier zijn altijd 31 processen gestart als windows opgestart is.
En omdat ik altijd alles bij hou, als ik dan vele uren en vele programma's verder ben, sluit ik de PC ook weer af met 31 processen actief.
Ik weet precies welke programma's welke processen gebruiken, en ik weet ook precies hoe dat alles in en uit te schakelen.
Ook de services beheer ik op die manier.
Ik heb ook wel een snelle pc, vertel eens iets over je hardware.
zoals processor snelheid, ramgeheugen videokaart...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan