Kan binnengekomen mail niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky1234

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Berichten
501
Hoi,

Binnengekomen mail kan ik niet altijd verwijderen.
Niet via rechtermuisknop, maar ook niet via 'bestand'.
Hoe kan dit en hoe te regelen?

Franky
 
controleer (smtp en pop3)instellingen van je account
 
Controleren?
Sommige e-mails zijn juist wel te verwijderen, doch andere weer of juist niet! Zou het te maken kunnen hebben met de grootte van de mail? Ik begrijp er helemaal niets van. Het is erg vreemd. Waarom de een wel en de andere niet?

Wie oh wie schept duidelijkheid in de duisternis?

Franky:eek:
 
o sommige wel, sommige niet. ik weet dat je beter outlook van office kunt gebruiken dan outlook express, die schijnt heel buggy te zijn.. misschien komt het daardoor...
Probeer eens een andere mailclient: de 'echte' outlook, of thunderbird etc...
 
Outlook Express bewaart alles in 1 groot bestand normaal gesproken, kan zijn dat deze te groot is en dan krijg je zulke bugs. Haal eens de "Verwijderde Items" leeg en kijk of het daarna wel weer werkt.
 
Hi,
ik heb geen outlook machine bij de hand maar uit m'n hoofd weet ik het volgende: het is een foutje in OUTLOOK

outlook bewaart de berichten per folder in een apart bestand. Voor outlook xprs kun je dat ergens bij onderhoud vinden.
Zoek een bestand INBOX.DBX of POSTVAK IN.DBX(let op de spatie) of POSTVAK_IN.DBX. Hernoem dat bestand en start OUTLOOK xprs. Je POSTVAK IN map wordt automatisch opnieuw aangemaakt maar zal nu leeg zijn.
Maak een berichtenmap ("bewaard" of zoiets en zorg dat het hernoemde bestand de naam krijgt van het bestand wat nu aangemaakt wordt.
Verplaats de berichten die je uit bewaard echt wilt bewaren naar het nieuwe postvak in. Klaar ben je
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan