Kan Black Opps Wii maar even spelen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter hijsm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hijsm

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2010
Hallo,

in maart 2011 heb ik het spel Call of Duty: Black Ops gekocht, ik kon toen zo lang als ik maar wilde spelen, maar sinds kort krijg ik aan het laden van een spel de melding "kan disc niet lezen", dan doe ik hem er weer een paar keer in en uit en dan doet hij het gelukkig :confused:. maar als ik dan 10 - 20 min aan het spelen ben komt ineens in beeld te staan "can't read disc, refer to the wii manual instructions for further detail", als ik hem er dan uit doe vraagt die please insert disc en als ik dat doe doet hij het weer 3 - 5 min, dit vind ik erg irritant, kan ik hier wat aan doen. wat me wel opvalt is dat als ik de disc eruit haal, dat ie warm is en eveneens als de wii zelf. wat moet ik nu doen?????

Is de dvd beschadigd?, het kan ook zijn dat de lens van je wii vies is.

ik heb wel eens geprobeerd een wii disk in mijn pc te stoppen en ik kan gewoon allle bestanden lezen op die disk maar niet afspelen natuurlijk.
als je die cd nou eens in je pc stopt dan weet je metteen of het aan de cd ligt of aan de wii

ik heb wel eens geprobeerd een wii disk in mijn pc te stoppen en ik kan gewoon allle bestanden lezen op die disk maar niet afspelen natuurlijk.
als je die cd nou eens in je pc stopt dan weet je metteen of het aan de cd ligt of aan de wii
nee, die doet het niet en wii sport doet het ook niet op mijn pc. maar ik denk niet dat het aan de cd. maar mijn wii is wel van eerste generatie, dus er was nog niet zo iets als een hoes om je wii controller

ik heb net even nagekeken maar dit is heel raar.
als ik wii sports gebruik kan ik de bestanden lezen maar met de andere niet.

allebei

maar mijn computer kan ze allebei niet lezen

hmm meschien geen goed idee.
een computer zal je geen zekerheid geven.
maar als je een game mania in de buurt hebt.
die repareren ook cd's.
maar als het aan de wii ligt is dat weggegooid geld

lens

ja, maar ik denk ook dat het aan de lens ligt die in mijn wii zit, ik heb die wii al 3 á 4 jaar en nooit de lens schoon gemaakt, maar dan moet ik wel zeker weten dat dat het is anders het ik zo een 10tje weggegooit

Laatst bewerkt:
tja ik heb nog nooit mijn wii open gemaakt dus ik weet ook niet of het wel helemaal veilig is met garantie en zo.
hierbij heb je de raad cnodig von een andere gebruiker

nee er is zo'n speciaal lens cleaner kit te koop, voer een plastic CD in en je lens is weer zo goed als nieuw (zeggen ze). maar bij heel veel werkt dit ook helemaal niet

mmmm, dit is wel heel vreemd, eerst kan ik nog alles spelen, maar nu is het enige wat ik kan spelen black ops, en dan maar voor heel even, ik denk toch dat het aan de lens ligt en ga dat cleaner ding kopen

Hallo

Controleer of de aanzuigopening onderaan de wii wel degelijk zuiver/stofvrij is.

Mits je vermeld dat zowel de wii alsook de d.v.d. warm zijn.

De meeste p.c. d.v.d. lezers kunnen geen wii d.v.d.'s lezen.

Er bestaan reinigings c.d.'s/d.v.d.'s .

De meeste bevatten slechts een paar minuscule haartjes i.p.v. een deftig borsteltje om de laser te reinigen.

Dit dus controleren alvorens eventuele aankoop/miskoop.

Peter

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan