Kan bureaubladachtergrond niet meer veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nirai

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2008
Ik kan mijn bureaubladachtergrond of -thema niet meer veranderen.
Gisteren nog wel en ik kan niet bedenken wat voor schokkends ik met mijn pc heb gedaan.
Ik kan wel in persoonlijke instellingen komen, maar als ik op een thema klik verandert alleen het geluid, de afbeeldingen niet.
Verkennen --> "als bureaubladachtergrond gebruiken" kan ik aanklikken, maar dan gebeurt er niets.
(systeemherstel helpt niet)

Er staat een mooie afbeelding op, die kan ik niet meer veranderen.
Maar ik krijg sterk de indruk dat er meer problemen zijn met mijn pc (met de instellingen dan)
en ik ben er nog niet achter wat er mis is.
Zo kan ik niet meer inloggen in live messenger, krijg steeds een melding van Catalyst control center: "Host application werkt niet meer", internet explorer geeft steeds een melding...
Als ik als andere gebruiker aanmeld is er niets aan de hand.
Zo wordt het alweer een heel ander topic.

Gaat het om een legale Windows 7 of niet?

Welke melding krijg je wanneer je niet kan aanmelden op MSN?

Heb je administrator rechten?

Ik heb een legale windows 7 en administrator rechten.
Bij MSN krijg ik na inloggen een dergelijke melding:
Aanmelden is niet mogelijk, service tijdelijk niet beschikbaar, foutcode 80070005.
(de service is wel degelijk beschikbaar).

Ik heb een legale windows 7 en administrator rechten.
Bij MSN krijg ik na inloggen een dergelijke melding:
Aanmelden is niet mogelijk, service tijdelijk niet beschikbaar, foutcode 80070005.
(de service is wel degelijk beschikbaar).

Heb je Firefox?Mijn vrouw had het zelfde met MSN maar nadat ze een nieuwere versie had geinstalleerd was het probleem met MSN over.:thumb:

Een nieuwere versie waarvan?
Ik heb geen Firefox, maar de nieuwste versies van internet explorer en live messenger.

Een nieuwere versie waarvan?
Ik heb geen Firefox, maar de nieuwste versies van internet explorer en live messenger.

Ja was niet duidelijk maar ik doelde op Firefox,dit gaat niet op omdat je die niet hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan