kan call of duty 5 niet starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bassiej 2

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Berichten
24
mod edit -- afgesplitst van http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2659008 -- KwarK

Zelfde probleem.
alleen kan ik de map ''Activision'' niet in mijn application data map:confused:
spel 3 keer geinstaleerd, nog niks
daarna 2 keer op typical geinstaleerd nog geen resultaat.
ook zelf alle mappen aangemaakt (inclusief Activision) weer paar keer op nieuw geinstaleerd weer het zelfde probleem:evil:

de mappen die ik gemaakt heb:
Activision\CoDWaw\players\profiles\Bassiej met daarnaast een kladblokje met daarin Bassiej en benoemd als ''Active''

Computer voldoet ook makkelijk aan alle eisen (heb getest op de site van een paar berichtjes terug)

-amd 6400+
-nvidea 8600 gt 512 ddr 3
-2 gig ram
- xp

Iemand nog een idee?
Greetz,Bassiej
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze vraag is van vorig jaar. Om antwoord te krijgen kan je beter zelf een vraag maken. Het is hier namelijk gebruikelijk om dat te doen in plaats van inbreken in de vraag van een ander.
 
Ok, dan doe ik dat. Wel over na gedacht maar heb ik wel eens vaker gedaan en dan word je terug gewezen naar een oude vraag en je eigen gesloten.
daarom. maar tnnx voor de tip:thumb:

Bassiej
 
Hee

Je moet gewoon 5 minuten wachten dan begint het voorfilmpje te spelen druk gewoon op enter dan start het de missie

dus gewoon wachten heb ik ook !! Je pc kan het spel aan dus
en btw soms moet je heel lang w8ten als je slome Proccesor hebt (dat hebt jij niet )
 
Hee

Je moet gewoon 5 minuten wachten dan begint het voorfilmpje te spelen druk gewoon op enter dan start het de missie

dus gewoon wachten heb ik ook !! Je pc kan het spel aan dus
en btw soms moet je heel lang w8ten als je slome Proccesor hebt (dat hebt jij niet )

Ok bedank ga ik zo even proberen. maar als ik op solo klik en dan op beginner(of andere) gaat ie gewoon terug naar solo zonder te laden. ook zie ik nergens ''start'' staan.
en nee ik heb eind 2007 aardig wat gespendeerd aan mijn pc behalve mn videokaart (maarja werd al duur) maar kan crysis enz. hoog spelen.
 
Problem solved!:p

Ik had op een site *KNIP* een progje gevonden ''profile creator''
maakt een mapje aan en klik hij doet het:D

Ook wil ik even zeggen dat ik het spel NIET GEDOWNLOAD HEB!
Voor ik allemaal boze admins krijg. Heb het eerlijk gekocht bij de E-plaza
Nou ik ga ff game
ltr
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan