Kan CD niet installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter drive
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Mijn zoon heeft op school een CD-rom gekocht wat over elektra gaat. Hij wil later electriciën worden. Maar we hebben nu net een laptop gekocht en hij wil dat spel daarop installeren. Maar het lukt niet.
Er komt te staan: Installeer versie 3.82 uitsluitend als uhet programma gaat testen of als u over een unlockcode beschikt. De oude unlockcode werkt niet op deze versie. Als ik dan op OK druk, dan krijg ik de volgende melding: Error executing file: F:\SETUP.EXE. U hebt niet de benodigde bevoegdheden voor deze bewerking.
Het spel heet: CADdy++ Elektrotechniek V3.82.
Als ik op beschikbare code's toets, komt er te staan dat deze CD geen unlockcode heeft.
Wat moeten we doen om deze CD toch te kunnen installeren?

Daar is hij niet blij mee, want hij heeft nu vakantie en gaat volgende week pas weer naar school. Hij zegt dat niemand de unlockcode heeft. Toch schijnt die een aantal keren al geìnstalleerd te zijn door klasgenootjes

Laatst bewerkt:
Hij heeft geen telefoonnummers en ook is er niemand op MSN. Hij heeft er 1 toegevoegd, maar die is nog niet online.

Hij heeft geen telefoonnummers en ook is er niemand op MSN. Hij heeft er 1 toegevoegd, maar die is nog niet online.

misschien is het wel illigaal maar je zou op internet naar code moetten zoeken dan je hebt geen andere keus

Als ik dat doe krijg ik de volgende melding:
U kunt handmatig een unlockcode ophalen, dit moet gebeuren via een pc die verbinding met internet heeft maar waarop CADdy++ electrical niet geïnstalleerd hoeft te zijn. U moet wel weten wat uw klantnummer, uw password en het pc licentienummer is van de CADdy++ Electricial PC.

Maar dat is het hem nu juist: wij hebben dit programma nog nooit op welke pc dan ook gehad,

Wat mijn voorganger bedoeld is dat je dan een illegale code van het internet moet opzoeken dus niet via het programma.

de legale weg is om de uitgever te contacten en een licentie te kopen/regelen. dan kun je ze het best even bellen en de situatie uitleggen. Misschien kunnen zij dan in hun gegevens de school vinden en de licentie code ervan afstaan... kans is klein maar nooit geschoten is altijd mis. Eventueel kun je dan vast ook wel prive een licentie aanschaffen

Maar met een telefoon boek kun je een eind komen hoor kwa klasgenoten......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan