Mijn zoon heeft op school een CD-rom gekocht wat over elektra gaat. Hij wil later electriciën worden. Maar we hebben nu net een laptop gekocht en hij wil dat spel daarop installeren. Maar het lukt niet.
Er komt te staan: Installeer versie 3.82 uitsluitend als uhet programma gaat testen of als u over een unlockcode beschikt. De oude unlockcode werkt niet op deze versie. Als ik dan op OK druk, dan krijg ik de volgende melding: Error executing file: F:\SETUP.EXE. U hebt niet de benodigde bevoegdheden voor deze bewerking.
Het spel heet: CADdy++ Elektrotechniek V3.82.
Als ik op beschikbare code's toets, komt er te staan dat deze CD geen unlockcode heeft.
Wat moeten we doen om deze CD toch te kunnen installeren?
Er komt te staan: Installeer versie 3.82 uitsluitend als uhet programma gaat testen of als u over een unlockcode beschikt. De oude unlockcode werkt niet op deze versie. Als ik dan op OK druk, dan krijg ik de volgende melding: Error executing file: F:\SETUP.EXE. U hebt niet de benodigde bevoegdheden voor deze bewerking.
Het spel heet: CADdy++ Elektrotechniek V3.82.
Als ik op beschikbare code's toets, komt er te staan dat deze CD geen unlockcode heeft.
Wat moeten we doen om deze CD toch te kunnen installeren?