Kan COD mw 2 niet met vrienden spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0106

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2004
Hallo.
Ik heb een PS3 en mijn zoon speelt het spel COD mw2. Alleen kan hij soms niet met vrienden samen in het spel.
Ze staan wel in de vriendenlijst maar als je ze uitnodigt in het spel krijg hij de melding iets met connecting host.
Wat heb ik al gedaan!
Heb in de router de UPnp functie aangezet en op de pS3 de internetverbindingtest gedaan.Ben nu een NAT type 2 was Type 3 met geen UPnp. Nu wel met UPnp.
Ik heb geen verstand van routers maar volgens mij moet ik een poort open zetten. maar ik weet niet hoe.
PS3 heeft poortnummers TCP:80, 443,5223 en UDP 3478, 3479. volgens de sonysite.
Ik snap er helmaal niks van waar ik wat moet neer zetten.
Ik heb een LINKsys BEFSR41 V4 router.
Ik weet hoe ik erin moet komen maar niet waar ik iets moet veranderen.
Ik lees in de PS3 de volgende gegevens.

IP 192.168.1.102
Subnet.255.255.255.0
Router 192.168.1.1
P DNS 212.54.40.25

Heeft iemand tips.

Die poorten moeten waarschijnlijk opengegooid worden in je firewall. Ik als er geen firewall in de router in gebouwd zit, zit je dus helemaal fout.

mvg
Corstian

Wat bedoel je hiermee?
Wat is er dan goed fout. Leg je antwoord a.u.b. even beter uit
Met dit antwoord schiet ik anders niks op.
Ik heb toch een firewall in mijn virusscanner?Die zit voor de router.van Ziggo himzelff.

Laatst bewerkt:
Wil iemand mij nog adviseren want ik lees dat er zo veel mogelijkheden zijn ik weet nu niet wat ik moet volgen.
En heel veel staat in het engels moeilijk te begrijpen.
Heeft 1 iemand een duidelijke uitleg.
De een zegt Upnp uitzetten de ander weer aan, poorten invoeren etc.
Ik weet het zo niet meer.
Mijn dank zal groot zijn.
:d

Ik kan geen specifieke uitleg geven zolang ik niet weet wat voor firewall je hebt. Maar een firewall blokeert in en uitgaande verbindingen die via bepaalde poorten lopen. Als deze poorten geblokeerd zijn door de firewall kan daar als het goed is ook geen netwerkverkeer overheen komen. misschien even de handleiding van de firewall erop na slaan, even googlen en als dat niet lukt het soort en type firewall hier op het forum posten.

mvg
Corstian

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan