Kan Company of Heroes niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

TimFontein

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2009
Wanneer ik company of heroes wil installeren krijg ik bij 3% een foutmelding.
Ik heb de echte versie van COH en vroeger deed hij het gewoon altijd prima. ik draai windows xp service pack 2

Installation failed

the insaller was interrupted before COH could be completly installed.

an derror occurred while installing the windows installer package ''c:\docume~1\tim\locals~1\temp\d1048bfefc5042bb8e683eafb8d5f8c\000000f_temp\vcredist.msi''.
the package may be corrupt, or an error may have occured during installation. if you cannot resolve this problem, please contact THQ technical support. (error code 10212:00000659 (msiinstallproductW returned 00000659: de installatie is verboden door systeembeleid. neem contact op met de systeembeheerder.))

your system has not been modified. to comple installation at another time, please run setup again

click finish to exit the wizard,

Laatst bewerkt:
goed gezocht maar werkt helaas niet. Ik kan vcredist.msi niet openen hij zegt dan dat ik daar de rechten niet voor heb om het te openen.

En wat als je het bestand rechtsklikt en "Als administrator uitvoeren" kiest?

Je moet zorgen dat je rechten krijgt om het spel te installeren. Log in met een account dat volledige rechten heeft, probeer het desnoods in veilige modus te installeren.

ik probeer het wel in veilige modus, want mijn account heeft volledige rechten.

het lukt ook niet in veilige modus. Ik heb geen idee wat ik eigenlijk moet doen. Die ***** spellen werken ook nooit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan